Fandom

Sonic Wiki

Final Chase

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Final Chase

Final Chase – czternasty i ostatni poziom w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Shadow the Hedgehog.

Historia Edytuj

Shadow łapie Rouge na próbie kradzieży Szmaragdów Chaosu z Eclipse Cannon. Nietoperzyca pokazuje mu wydruk z archiwów Kosmicznej Kolonii, opisujący początki Projektu Shadow, poddając w wątpliwość prawdziwą tożsamość Shadowa. Ich rozmowę przerywa Eggman, który informuje Shadowa że ktoś zbliża się w stronę działa. Czarny jeż rusza zatrzymać intruza.

Opis Edytuj

Final Chase obejmuje zewnętrzną część Kosmicznej Kolonii ARK. Gracz rozpoczyna poziom od zjeżdżania w dół po szynie. Następnie ląduje na platformie wypełnionej meteorami, i biegnie w dół. Gracz porusza się później po szynach, metalowych platformach i zielonych słupach. Słupy te przyciągają gracza i sprawiają, że ten obraca się wokół nich, poruszając się do przodu. Gracz będzie również lądował w zamkniętych pokojach, z których wyjście stanowią trzy otwory w różnych kolorach, ale tylko jeden prowadzi do kolejnej części poziomu, a dwa pozostałe wybijają gracza z powrotem.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 1:30

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 5:15

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 5 minut i 30 sekund!
  • A-Rank: 11 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 10 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
The Supernatural

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki