FANDOM

Final Judgement – dwudziesty czwarty i ostatni poziom w grze Sonic Forces oraz czwarty i ostatni dla trybu Tag Team. Poziom ten dzieli się tematyką z Imperial Tower, Mortar Canyon i Iron Fortress.

Opis Edytuj

Sonic i Avatar ruszają w stronę reaktora mocy Phantom Ruby, aby położyć kres planom Eggmana. Na początku poziomu Sonic i Avatar biegną w głąb reaktora. Na drodze pojawiają się Egg Chasery, które będą strzelały laserami w poszczególne części trasy. Inne przeszkody stanowią tutaj zgniatarki, które będą ustępowały graczowi miejsca, oraz kolczaste koła, które obracają się w miejscu i natychmiastowo zabijają gracza przy kontakcie. Po przebiegnięciu przez pierwszy segment, Sonic i Avatar wylądują na trzech szynach. Dwie boczne szyny podpalają się, po czym to samo dzieje się ze środkową szyną. Gracz musi zmieniać swoją szynę, aby nie zostać przez nie zrzuconym w przepaść. Po tym następuje kolejna sekcja biegowa. Na jej końcu Sonic i Avatar lądują na platformie otaczającej reaktor. Gracz musi zniszczyć trzy generatory mocy, zawierające w sobie Phantom Ruby. Generatory co jakiś czas wytwarzają wokół siebie elektryczną osłonę, która będzie raniła gracza. Należy w nie uderzać kiedy są pozbawione osłony, aż zostaną zniszczone. Po zniszczeniu każdego generatora w reaktorze dojdzie do eksplozji. Zaczną się również uruchamiać systemy obronne. Dokoła areny będą się obracać działka, stale generujące lasery. Gracz będzie musiał dodatkowo nad nimi przeskakiwać. Gdy ostatni generator zostanie zniszczony, Sonic i Avatar będą biec przez tunel w kierunku wyjścia z eksplodującego reaktora. Gracz musi wykonać Double Boost, aby uciec przed eksplozją. Po zakończeniu poziomu następuje walka z bossem: Death Egg Robot.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Final Judgement
Final Judgment - Reactor

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj