FANDOM

Final Rush – szesnasty i ostatni poziom w Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Sonic the Hedgehog.

Historia Edytuj

Po użyciu Kontroli Chaosu i uratowaniu się z wybuchającej kapsuły Eggmana, Sonic rusza zatrzymać Eclipse Cannon przed wystrzeleniem.

Opis Edytuj

Final Rush obejmuje zewnętrzną część Kosmicznej Kolonii ARK. Gracz rozpoczyna poziom od złapania się lecącej rakiety i wylądowania na szynie. Wypadnięcie z trasy w przestrzeń kosmiczną może sprawić, że gracz zginie. Gracz będzie następnie jeździł po kolejnych szynach i poruszał się po platformach. Następnie, gracz będzie zjeżdżał na szynach wzdłuż wielkiego metalowego słupa, dopóki nie dotrze do kolejnych platform. Znajdzie tam pokój, z trzema otworami w różnych kolorach. Zależnie od tego który otwór wybierze, dotrze do kolejnego obszaru na trzy różne sposoby.

Kolejny obszar obejmuje skakanie po platformach i szynach w górę. Po tej sekcji, na gracza czeka kolejne zjeżdżanie po poręczach, wśród skupisk meteorów i pośród metalowych ścian kolonii. Obszar ten kończy się kolejnymi trzema otworami. Każdy z nich prowadzi gracza na pochyłą platformę, po której Sonic będzie uciekał w dół przed spadającymi odłamkami kolonii. Poziom kończy się po tej ucieczce.

Poziom zawiera ulepszenie dla Sonica: Mystic Melody.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Pośpiesz się i znajdź szpic działa!
  • A-Rank: 13 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 1:30

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 4:30

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 5 minut!
  • A-Rank: 12 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 13 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Highway in the Sky

Ciekawostki Edytuj

  • Istnieje kilka sposobów na ominięcie znacznych segmentów tego poziomu. Można to zrobić wyskakując w odpowiednich miejscach z szyn i lecąc w dół, lądując na niższych szynach lub platformach.
  • Muzyka z Final Rush została zremiksowana w grze Shadow the Hedgehog na poziomie The ARK.
  • Final Rush pojawiło się w Sonic Generations na konsole/PC jako miejsce walki z rywalem ery Dreamcasta: Shadowem.