FANDOM

Final Zone – siódmy, finałowy poziom w grze Sonic the Hedgehog. Następuje bezpośrednio po Scrap Brain Zone. Składa się on wyłącznie z walki z finałowym bossem.

Opis Edytuj

Final Zone to krótki, jednoaktowy poziom położony w sercu bazy Scrap Brain Zone. Rozgrywa się na szybą widoczną w cutscence zakańczającej akt drugi tego poziomu. Poziom składa się z krótkiego korytarza wiodącego do areny finałowego bossa. Za areną znajduje się mały skrawek bazy, zakończony przepaścią. Poziom nie posiada żadnych pierścieni ani power-upów.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Boss poziomu Final Zone

Głównym elementem poziomu jest walka z bossem. Eggman ukrywa się w tłokach, wysuwających się z sufitu i podłogi. Następnie atakuje elektrycznością. Wymaga 8 uderzeń do pokonania.

W innych mediach Edytuj

Final Zone pojawia się w komiksach wydawnictwa Archie Comics - głównej serii oraz komiksie Sonic X. Jest podobny do growego odpowiednika.

Film Edytuj

Sonic the Hedgehog - Final Zone01:26

Sonic the Hedgehog - Final Zone

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
StH1 Final Zone ~Mega Drive Version~
StH1 Final Zone ~Masa's Demo Version~

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo, Final Zone miało być pełnowymiarowym trzecim aktem Scrap Brain Zone.
  • Poziom ma 2 możliwe zakończenia. Pierwsze to uderzenie Eggmana kiedy ucieka, a drugie to pozwolenie mu na ucieczkę bez uderzania go. Nie ma to jednak wpływu na zakończenie gry.