Fandom

Sonic Wiki

Fire Combination

2993strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Fire Combination, w wersji angielskiej znany jako Fighting Pose – atak wykorzystywany przez drużyny Team Sonic, Team Dark, Team Rose i Team Chaotix w grze Sonic Heroes. Posługują się nim postacie specjalizujące się w mocy.

Opis Edytuj

Działanie Edytuj

Fire Combination jest podstawowym atakiem silnych postaci (Knuckles, E-123 Omega, Big, Vector). Atak polega na pochwyceniu dwóch pozostałych członków drużyny przez postać specjalizującą się w mocy i wykorzystaniu ich jako rękawic bokserskich lub pocisków. Trzymane postacie zazwyczaj zwijają się w formę kuli podczas bycia trzymanym, wyjątkiem jest Team Rose.

Fire Combination jest wyjściowym atakiem dla innych zdolności, takich jak Forward Power Attack lub Remote Power Attack. W trakcie trzymania postaci, silna postać może normalnie poruszać.

Oprócz ofensywnego zastosowania, Fire Combination przydaje się również w defensywie. Postawa ta działa podobnie jak osłona. Wszelkie ciosy jakie otrzyma wtedy silna postać wpłyną tylko na rozwiązanie formacji i powrót do standardowej postawy. Może to uchronić gracza przed stratą pierścieni.

Rodzaje Edytuj

Każda z drużyn korzysta z innego rodzaju Fire Combination.

  • Team Sonic – w drużynie Team Sonic Fire Combination wykonuje Knuckles. Kolczatka łapie Sonica i Tailsa w swoje dłonie i wykorzystuje jako rękawice bokserskie. Fire Combination zostaje przerwane, jeśli gracz podskoczy, lub wykona Volcanic Dunk.
  • Team Dark – w drużynie Team Dark Fire Combination wykonuje E-123 Omega. Robot łapie Shadowa i Rouge w swoje metalowe szpony i wykorzystuje jako rękawice bokserskie. Fire Combination zostaje przerwane, jeśli gracz podskoczy, lub wykona Omega Arm
  • Team Rose – w drużynie Team Rose Fire Combination wykonuje Big. Amy i Cream siadają kotu na barkach i czekają na wystrzelenie z jego wędki. Fire Combination zostaje przerwane, jeśli gracz podskoczy, wystrzeli obie postacie, lub wykona Big Fishing
  • Team Chaotix – w drużynie Team Chaotix Fire Combination wykonuje Vector. Krokodyl trzyma w paszczy Espio i Charmy, którzy czekają na wystrzelenie. Fire Combination zostaje przerwane, jeśli gracz podskoczy, wystrzeli obie postacie, lub wykona Vector Breath.

Ciekawostki Edytuj

  • Fire Combination Biga jest jedynym tego typu atakiem, w którym trzymane postacie nie zwijają się w formę kuli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki