Fandom

Sonic Wiki

Fire Dunk

2778stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Fire Dunk (ファイヤーダンク Faiyādanku?) – atak wykorzystywany przez drużynę Team Sonic w grze Sonic Heroes. Posługuje się nim Knuckles the Echidna.

Opis Edytuj

Fire Dunk polega na wystrzeleniu członka drużyny przez Knucklesa, kiedy ten znajduje się w powietrzu. Atak może być wykonany na kilka sposobów. Najprostsza wersja wykonywania Fire Dunk polega na zwykłym skoczeniu i wciśnięciu przycisku ataku, gdy Knuckles znajduje się w powietrzu. Sprawi to, że kolczatka zastygnie w powietrzu i zacznie wymachiwać ręką do przodu. Członkowie drużyny będą zbliżali się do Knucklesa i jeśli znajdą się w odpowiedniej odległości, Knuckles pochwyci ich i wystrzeli w ziemię w formie ognistego pocisku. Sposób ten nie gwarantuje całkowitego sukcesu, ponieważ postacie mogą nie zdążyć na czas i mogą nie być wystrzelone przez Knucklesa. Drugi sposób polega na utworzeniu postawy bojowej, wykonując Fire Combination. Gracz pochwyci wtedy członków drużyny w swoje dłonie. Przy wykonywaniu skoku, postacie zaczną krążyć wokół Knucklesa i gracz będzie mógł je łatwiej pochwycić i wystrzelić.

Fire Dunk służy do niszczenia przeciwników i przeszkód, podczas gdy postać znajduje się w górze. Może okazać się bardzo pomocny, w walce z dużymi grupami przeciwników. Gracz musi jednak pamiętać, aby szybko wciskać przycisk ataku, aby wciąż pozostawać w powietrzu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki