Fandom

Sonic Wiki

Flame Ring

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Flame Ring (フレイムリング Fureimuringu?) – ulepszenie dla Sonica i Shadowa, pojawiające się w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Jest to żółta bransoleta z świecącym, pomarańczowym kryształem w środku.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog Edytuj

Sonic może znaleźć ulepszenie na poziomie Crazy Gadget. Tuż za metalowymi skrzyniami, blokującymi przejście, znajduje się platforma z ulepszeniem. Gracz powinien przywrócić za pomocą przycisku normalne przyciąganie grawitacyjne, tak aby znaleźć się na ziemi, a następnie wskoczyć na znajdującą się z tyłu platformę.

Po zebraniu, gracz będzie mógł wykonywać Fire Somersault, zamiast zwykłego Somersaulta i niszczyć za jego pomocą metalowe skrzynie.

Shadow the Hedgehog Edytuj

Flame Ring Shadow.png

Flame Ring w Radical Highway.

Shadow może znaleźć ulepszenie na poziomie Radical Highway. Tuż za użyciem linki wciągającej i potrójnego Springa, Shadow wskoczy na autostradę. Idąc na lewo, znajduje się walec, pod którym gracz powinien wykonać Somersaulta. Gracz trafi następnie na wyrwę w drodze, dzielącą dwie platformy. Ulepszenie znajduje się po drugiej stronie tej platformy. Gracz musi wcześniej posiadać Air Shoes, lub może użyć Spin Dasha i podskoczyć, aby znaleźć się na przeciwległej platformie.

Ciekawostki Edytuj

  • Flame Ring jest ulepszeniem wymaganym do zdobycia przez Sonica, jednak Shadow nie musi go zdobywać do ukończenia gry.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki