FANDOM

Egg Flapper (フラッパー Furappā?) – robot z serii E-1000, wielokrotnie pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Flappery przypominają Egg Pawny, lecz w przeciwieństwie do nich, posiadają skrzydła po bokach i silniki na plecach. Widoczny jest również brak nóg. Egg Flappery potrafią latać nad ziemią i prowadzić ostrzał z powietrza.

Sonic Heroes Edytuj

Egg Flappery zadebiutowały w Sonic Heroes, będąc drugimi, tuż za Egg Pawnami, najczęściej spotykanymi przeciwnikami w grze. Flappery występują tutaj w kilku wariantach, każdy w innym kolorze i z inną bronią.

Zaatakowanie ich Thunder Shootem sparaliżuje je w powietrzu lub ściągnie na ziemię na pewien czas. Wszystkie Flappery otrzymują dodatkowe obrażenia po upadku.

Wygląd Kolor Opis
Flapper Red Czerwony Nie posiada żadnej broni. Przemieszcza się lub pozostaje w spoczynku. Może ułatwić przemieszczanie się postaci za pomocą Homing Attacku
Flapper Green Zielony Posiada wyrzutnię laserowych pocisków, która potrzebuje pewnej ilości czasu na załadowanie się. Strzela pojedynczymi pociskami.
Flapper Blue Niebieski Posiada karabin maszynowy. Może oddawać szybkie serie strzałów.
Flapper Neon Neonowy Generuje pod sobą słup prądu.
Flapper Yellow Żółty Posiada latarkę. Patroluje pobliski teren. Jeśli wykryje wrogą drużynę, wezwie wsparcie w postaci innych robotów.
Flapper Pink Różowy Nieustannie zrzuca bomby na ziemię.
Flapper Navy Fioletowy Co pewien czas wysuwa kolce, zadające obrażenia postaciom, które będą próbowały go zranić.
Flapper Silver Srebrny Posiada wzmocniony pancerz. Mogą go zniszczyć tylko postacie specjalizujące się w lataniu (po kilkukrotnym uderzeniu Thunder Shootem), lub w mocy. Może posiadać bronie wykorzystywane przez inne Flappery

Sonic Rush Edytuj

Flappery powracają w Sonic Rush. Podobnie jak w Sonic Heroes, występują w kilku rodzajach, ale jest ich tu mniej. Nowe typy Flapperów to: Egg Flapper Diver, mający zdolność pływania pod wodą, oraz Egg Flapper Bat, podlatujący do gracza w celu zadania mu obrażeń.

Wygląd Poziom Opis
EF Normal sprite Leaf Storm, Water Palace Zwykły Egg Flapper. Nie posiada żadnej broni. Przemieszcza się lub pozostaje w spoczynku.
EF Diver sprite Water Palace Egg Flapper w zielonym pancerzu. Posiada okulary pływackie i może poruszać się pod wodą.
EF Bat sprite Night Carnival Egg Flapper w fioletowym pancerzu, przypominający nietoperza. Atakuje gracza lecąc na niego.
EF Cannon sprite Altitude Limit Egg Flapper w czerwonym pancerzu, wyposażony w wyrzutnię pocisków. Zazwyczaj unosi się nad ziemią w jednym punkcie.
EF Laser sprite Dead Line Egg Flapper w niebieskim pancerzu. Lata nad ziemią i strzela w dół pociskami laserowymi.

Sonic Rivals i Sonic Rivals 2 Edytuj

W grach z serii Sonic Rivals pojawiają się tylko zielone Egg Flappery. Uzbrojone są w wyrzutnie samonaprowadzających pocisków, którymi strzelają w gracza.

Sonic Colors Edytuj

Flappery pojawiają się w Sonic Colors w wersji na konsolę Nintendo DS. Posiadają te same umiejętności co w grze Sonic Rush.

Sonic Generations Edytuj

Giga Flapper

Wielki Egg Flapper Diver

Flappery pojawiają się w Sonic Generations w wersji na konsolę Nintendo 3DS. Można je znaleźć na poziomie Water Palace. Pojawiają się tutaj zarówno latające, jak i pływające pod wodą warianty, oraz gigantyczny Egg Flapper Diver.