Fandom

Sonic Wiki

Flying Eggman

2692strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic the Hedgehog 2
Flying Eggman

Następny boss >>

<< Poprzedni boss

Sonic & Knuckles
Flying Eggman

Następny boss >>

<< Poprzedni boss

Sonic the Hedgehog 4: Episode I
Flying Eggman

Następny boss >>

Flying Eggman – boss pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Flying Eggman pojawiaja po raz pierwszy, jako boss się w trzecim akcie Metropolis.

Przed uderzeniami, bossa mają chronić kule krążące dookoła niego. Po każdym uderzeniu w bossa jedna kula odpada, otwiera się i wyskakuje z niej mniejszy, podobny do bańki, Eggmobile. Po zniszczeniu wszystkich siedmiu kul, boss zlatuje i strzela z wyrzutni laserów zamontowanej na przodzie kokpitu

Sonic & Knuckles Edytuj

W Sonic & Knuckles drugi mini-boss poziomu Sky Sanctuary Zone jest opaty na Flying Eggmanie. Tym razem Egg Mobile jest pilotowany przez Mecha Sonica, który po każdym otrzymanym uderzeniu, wypuszcza z jednej otaczającej go kuli swoje mniejsze kopie.

Sonic the Hedgehog 4: Episode I Edytuj

Flying Eggman powraca w pierwszym epizodzie Sonic the Hedgehog 4, jako boss poziomu Mad Gear Zone.

Flying Eggman ma tutaj postać znacznie większego Eggmobila. Boss zleci na środek areny i zacznie poruszać się w prawo albo w lewo, sunąc po ziemi. Gracz musi zadać mu obrażenia skacząc w kokpit. Zadawanie mu ciosów w kokpit nie uwalnia teraz mniejszych kopii bossa z krążących wokół niego kul. Zarodniki będą teraz wyskakiwać jeśli gracz wskoczy w którąś z kul zamiast w kokpit. Kopie bossa są znacznie mniejsze, ale po uwolnieniu zaczynają odbijać się od pola walki w stronę postaci (nie mogą zmieniać kierunku) i nie można ich zniszczyć, ponieważ dotknięcie ich w jakikolwiek sposób lub zaatakowanie skończy się otrzymaniem obrażeń. Zarodniki niszczą same siebie po dotknięciu gracza lub po upływie pewnego czasu, co będzie widoczne po tym jak zaczną migać na czerwono.

Po otrzymaniu 4 ciosów, szare kule krążące wokół Eggmana znikną i doktor zacznie uciekać w swoim pojeździe przed graczem. Boss będzie się teraz poruszał w prawą stronę ekranu i będzie zwrócony przodem do Sonica, który musi go gonić. Flying Eggman będzie rzucał w gracza trzema rodzajami zarodników. Pierwszy to zwykłe, szare kopie z których boss korzystał wcześniej. Zachowują się tak samo jak poprzednio. Drugi to małe, niebieskie zarodniki, które odbijają się od ziemi znacznie szybciej i trudniej ich uniknąć. Trzeci typ to wielkie, żółte zarodniki, które odbijają się od ziemi powoli, pozwalając graczowi szybko pod nimi przebiec. Nie można ich zniszczyć, a jedynie ominąć. Żółty zarodnik będzie poruszał się cały czas w lewo. Aby pokonać bossa, należy zadać mu kolejne cztery ciosy w kokpit, które ostatecznie go pokonają.

Boss powraca na poziomie E.G.G. Station Zone, jako czwarty boss tego poziomu. Od samego początku walki, gracz będzie musiał gonić Eggmana w korytarzu z zasłoniętymi oknami. Kiedy boss otrzyma trzecie uderzenie, okna w tle zaczną się rozsuwać. Flying Eggman zostaje tutaj pokonany po otrzymaniu czterech ciosów.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sonic the Hedgehog 2
Sonic & Knuckles
Sonic 4: Episode I - Faza pierwsza
Sonic 4: Episode I - Faza druga

Galeria Edytuj

ved
Sonic & Knuckles
ved
Sonic the Hedgehog 4

Więcej w Fandom

Losowa wiki