FANDOM

From: A. Rose – szósty i ostatni odcinek serialu Sonic Mania Adventures.

Fabuła Edytuj

Doktor Eggman i Metal Sonic rozbili się w dżungli na Angel Island, po tym jak zostali pokonani w walce z Soniciem i jego przyjaciółmi. Po drodze połamali jedną z palm, a do brzucha Metal Sonica wpadł dziobiący wcześniej w trawie Flicky. Eggman podniósł się i próbował również obudzić leżącego twarzą do ziemi Metal Sonica, kopiąc go po głowie. Kiedy jednak robot mu nie odpowiedział, sfrustrowany Eggman odszedł. Minęła jesień i nadeszła zima, a Metal Sonic wciąż leżał w tym samym miejscu, lecz teraz przysypany przez śnieg. Z pobliskich krzaków wyłoniła się Amy Rose, której na głowę spadło nieco śniegu. Otrzepała go ze swojej głowy i poszła dalej. Po drodze potknęła się o wystającego ze śniegu Metal Sonica. Gdy ten odwrócił swoją głowę, Amy przeraziła się i odsunęła. Po chwili jednak robot znów przyłożył twarz do śniegu. Zmartwiona Amy dostrzegła nagle, że palma obok zaczęła się łamać. Szybko uratowała Metal Sonica przed palmą, która miała na niego spaść. Gdy jednak przyjrzała mu się uważniej, wystraszyła się i zaczęło go uderzać po głowie Piko Piko Hammerem. Metal Sonic nie zwracał jednak uwagi na uderzenia i ponownie ułożył twarz w śniegu. Amy postanowiła go podnieść. Gdy ustawiła go na nogach, z brzucha robota uwolnił się Flicky, który następnie kopnął go w głowę. Metal Sonic stał przez chwilę wyprostowany, ale potem upadł na plecy. Amy nie chciała go zostawiać samego na śniegu i postanowiła go zabrać z powrotem do Eggmana. Dziewczyna wlekła go ze sobą przez Mushroom Hill Zone i IceCap Zone, aż wreszcie dotarła pod bazę Eggmana. Pod drzwiami postawiła go na nogi i przyczepiła kokardkę do czoła, ku większej irytacji robota. Następnie zadzwoniła do drzwi Eggmana i już miała uciekać, ale po chwili zatrzymała się i przypomniała sobie o czymś. Podeszła do Metal Sonica i wręczyła mu kwiatek. Następnie obróciła go w kierunku drzwi i schowała się za pobliską skałą. Doktor Eggman otworzył drzwi i przyglądał się swojemu robotowi. Wziął od niego kwiatek i przyjrzał mu się uważnie. Następnie zabrał Metal Sonica z powrotem do swojej bazy. Amy ucieszyła się z tego powodu, a Sonic przyglądał się temu wszystkiemu ze zdziwieniem. Amy podała następnie Sonicowi taki sam kwiatek, po czym pobiegła, zostawiając niebieskiego jeża nieco zmartwionego.

Postacie Edytuj

Ciekawostki Edytuj