Fandom

Sonic Wiki

GUN Fortress

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Shadow the Hedgehog (gra)
GUN Fortress (Dark)

<< Poprzedni poziom

Shadow the Hedgehog (gra)
GUN Fortress (Dark)

GUN Fortress – jeden z pięciu możliwych do wyboru szóstych poziomów w grze Shadow the Hedgehog. Gracz może się na niego dostać po wykonaniu misji Dark w The ARK lub misji Dark w Air Fleet.

Historia Edytuj

Prezydent Zjednoczonej Federacji dociera do ostatniej bazy GUN na Ziemi i zostaje oddany pod opiekę Dowódcy. Po chwili obaj dowiadują się że do bazy zbliżają się siły Black Arms, na czele z Black Doomem i Shadowem. Dowódca rozkazuje przygotować Diablona do ostatecznej walki i powstrzymać kosmitów przed zagarnięciem Szmaragdów Chaosu.

Opis Edytuj

GUN Fortress to ogromna, podziemna baza organizacji GUN. Zasilana przez trzy główne rdzenie energetyczne, a także chroniona przez najlepszych żołnierzy, roboty i systemy zabezpieczeń ludzkości stawia ostateczny opór przeciwko kosmicznym najeźdźcom.

Gracz rozpoczyna w dużym pomieszczeniu, pośrodku którego znajduje się lądowisko z samolotem prezydenckim, a także mniejszymi pojazdami. Następnie gracz będzie przemierzał korytarze bazy, a także jej podziemne garaże. Poszczególne korytarze są oddzielone od siebie rozsuwanymi drzwiami, lub specjalnymi barykadami, które muszą być zniszczone przez gracza. W korytarzach znajdują się często lasery występujące w dwóch kolorach. Różowe poruszają się w kilku kierunkach i mogą zranić gracza, a niebieskie są nieszkodliwe i nieruchome, a także stanowią bariery, przez które gracz może przeskoczyć. Niektóre korytarze są dodatkowo chronione przez kamery strzelające pociskami. Jeśli zobaczą gracza, zaczną w niego strzelać szybkimi seriami. Aby uchronić się przed wystrzałami, gracz musi skryć się za pobliskimi skrzyniami.

Rdzenie GUN znajdują się w zawieszonych nad niebieską substancją pomieszczeniach. Substancja przypomina nieco prąd elektryczny i może natychmiastowo zabić gracza przy kontakcie. Rdzenie generują dookoła przeciwników i sterują bazą. W bazie znajdują się również duże pomieszczenia z centralnymi wzniesieniami pośrodku, które prowadza do położonych na ścianach balkonów. Oprócz tego, GUN zastawił na gracza kilka pułapek, w postaci przybliżających się do siebie ścian. Na Shadowa czeka również zjeżdżanie po ruchomym uchwycie dookoła wysokiej wieży, otoczonej laserami i strzelającymi z balkonów żołnierzy GUN. Głębiej znajduje się sekcja, w której gracz będzie jechał po szynach nad niebieską przepaścią.

Gracz może zdecydować, czy pomoże siłom Black Dooma w ostatecznym pokonaniu GUN, niszcząc 3 rdzenie bazy, lub też pomoże Rouge obronić Szmaragd Chaosu przed kosmitami. Wykonanie misji Dark na tym poziomie doprowadzi gracza do walki z Soniciem i Diablonem, a wykonanie misji Hero do walki z Black Doomem.

Klucze Edytuj

  1. Pierwszy klucz – w pierwszym pomieszczeniu, po lewej stronie za dużym kontenerem znajduje się klucz.
  2. Drugi klucz – po użyciu uchwytu do wjechania na jeden z balkonów w dużym pomieszczeniu, klucz będzie znajdował się pomiędzy kontenerami po prawej stronie.
  3. Trzeci klucz – w drugim dużym pomieszczeniu na dolnym balkonie po lewej stronie znajduje się klucz.
  4. Czwarty klucz – klucz znajduje się za drugim rdzeniem.
  5. Piąty klucz – w pomieszczeniu ze zbliżającymi się do siebie ścianami, gracz powinien przebiec po nich górą (używając Triangle Jump) i znaleźć klucz za trzema pionowymi laserami.

Za sekretnymi drzwiami znajduje się opancerzony samochód i tunel prowadzący do pomieszczenia z licznymi pierścieniami i dodatkowymi życiami.

Misje Edytuj

Dark Edytuj

Postać – Doom's Eye

Cel – Zniszcz rdzeń bazy!

A-Rank – 20 000 punktów

B-Rank – 18 000 punktów

C-Rank – 12 000 punktów

D-Rank – 5 000 punktów

Hero Edytuj

Postać – Rouge

Cel – Znajdź Szmaragd Chaosu!

A-Rank – 18 000 punktów

B-Rank – 13 000 punktów

C-Rank – 10 000 punktów

D-Rank – 5 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
GUN Fortress

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz ukończył wcześniej misję Dark na poziomie Air Fleet, pojazd ratunkowy Prezydenta, który powinien być zniszczony po tym poziomie, pojawia się w bazie GUN w stanie nienaruszonym.

Więcej w Fandom

Losowa wiki