Fandom

Sonic Wiki

Gachou Mecha Mk 2

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic Chaos
Gachou Mecha Mk 2

Następny boss >>

Gachou Mecha Mk 2, znany również jako Sphere-o-Bot Mistrz Robot, a także boss poziomu Aqua Planet Zone w grze Sonic Chaos.

Opis Edytuj

Gachou Mecha Mk 2 jest okrągłym robotem, przypominającym wyglądem ptaka. Posiada niebieski dziób i zielone oczy, a od spodu zwisają mu trzy nogi.

Boss Edytuj

Walka toczy się pod koniec krótkiego, trzeciego aktu Aqua Planet Zone.

Na początku walki, Gachou Mecha Mk 2 wyśle do walki z graczem grupę mniejszych robotów - Mecha Hiyoko. Najlepiej jest zniszczyć je ciągłym trzymaniem Spin Dasha.

Następnie boss zeskoczy na środek pola walki i zacznie się odbijać wysoko w górę. Będzie również strzelał przed siebie pociskami, dlatego nie należy go atakować od frontu. Najlepiej jest podejść go od tyłu i nieustannie skakać na jego głowę, co powinno go zablokować. Po otrzymaniu przedostatniego ciosu, boss utraci górną część swojego ciała i wyleci w górę i zniknie na chwilę z pola walki. W tym czasie, w stronę gracza będą lecieć salwy rakietowych pocisków, którymi są roboty Mecha Hiyoko. Po tym jak Gachou Mecha Mk 2 wystrzeli wszystkie swoje pociski, pozostała, dolna część jego korpusu powróci i będzie unosić się nieruchomo nad polem walki. Uderzenie w nią zada bossowi ostateczny cios i zniszczy go.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Gachou Mecha Mk 2

Ciekawostki Edytuj

  • Gachou Mecha Mk 2 jako jedyny boss z gry Sonic Chaos nie posiada swojego rysunku.
  • Gachou Mecha Mk 2 jest w rzeczywistości ulepszoną wersją Gachou Goose z 8-bitowej wersji Sonic the Hedgehog 2.

Więcej w Fandom

Losowa wiki