FANDOM

Galaga Bee – badnik pojawiający się w grze Sonic Lost World. Można go spotkać drugim Zonie Desert Ruins, oraz pierwszym Zonie Sky Road, w sekcjach gdzie gracz biegnie szybko przed siebie. Robot wyglądem przypomina pszczołę.

Opis Edytuj

Galaga Bee to latające pszczoły, które można spotkać w drugim Zonie Desert Ruins, oraz pierwszym Zonie Sky Road. Występuję zawsze w grupach, mniej lub bardziej licznych. Lecą jeden za drugim, tyłem do kierunku ruchu gracza.

Galaga Bee 2

Galaga bee zataczające pętle w Desert Ruins

W Desert Ruins, pojawiają się najczęściej w tunelach, gdzie lecą w linii prostej do tyłu, albo po wszystkich ścianach zataczając pętle. Kiedy gracz wskoczy na jedną Galaga Bee za pomocą Focused Homing Attacku, Sonic będzie automatycznie przeskakiwał po kolejnych pszczołach, niszcząc je.

W Sky Road ich rola jest podobna - pojawiają się tylko w sekcjach gdzie gracz biegnie cały czas przed siebie. Mogą tutaj pomóc w przeskakiwaniu nad przepaściami.

Ciekawostki Edytuj

  • Na mapie Lost Hex, na wejściu do drugiego Zona Desert Ruins (Honeycomb Highway), widać jak pojedynczy Galaga Bee leci dookoła.
  • W plikach gry znajduje się kilka odmian tego przeciwnika, nazwanych m.in.: Galaga Beenor, Galaga Beegar, Galaga Beecar i Galaga Beespe. Różnice między nimi są niewielkie i pojawiają się głównie w zachowaniu.