FANDOM

Galaga Bee – badnik pojawiający się w grze Sonic Lost World. Można go spotkać drugim Zonie Desert Ruins, oraz pierwszym Zonie Sky Road, w sekcjach gdzie gracz biegnie szybko przed siebie. Robot wyglądem przypomina pszczołę.

Opis

Galaga Bee żółto-czarne roboty o wyglądzie pszczół. Lecą zawsze w grupach, jedna za drugą. Na oczach posiadają gogle lub wizjery.

Historia

Sonic Lost World

Galaga Bee 2

Galaga Bee zataczające pętle w Desert Ruins

Galaga Bee pierwszy raz wystąpiły w Sonic Lost World. Można je spotkać w w drugiej Zonie Desert Ruins, oraz pierwszej Zonie Sky Road. Występuję zawsze w grupach, mniej lub bardziej licznych. Lecą jeden za drugim, tyłem do kierunku ruchu gracza. W Desert Ruins, pojawiają się najczęściej w tunelach, gdzie lecą w linii prostej do tyłu, albo po wszystkich ścianach zataczając pętle. Kiedy gracz wskoczy na jedną Galaga Bee za pomocą Focused Homing Attacku, Sonic będzie automatycznie przeskakiwał po kolejnych pszczołach, niszcząc je. W Sky Road ich rola jest podobna - pojawiają się tylko w sekcjach gdzie gracz biegnie cały czas przed siebie. Mogą tutaj pomóc w przeskakiwaniu nad przepaściami.

Sonic Forces

Wirtualna Rzeczywistosc 35

Galaga Bee w Wirtualnej Rzeczywistości

W grze Sonic Forces Galaga Bee pojawiają się na poziomach Terytorium Wroga i Wirtualna Rzeczywistość z DLC Epizod Shadow. Otrzymały tutaj bardziej zmodernizowany wygląd. Podobnie jak w Sonic Lost World lecą jedna za drugą. Kiedy gracz zaatakuje je Homing Attackiem, to zacznie niszczyć całą grupę, skacząc po kolejnych robotach. W ten sposób można pokonywać duże odległości i niebezpieczne przeszkody.

Ciekawostki

  • Na mapie Lost Hex, na wejściu do drugiego Zona Desert Ruins (Honeycomb Highway), widać jak pojedynczy Galaga Bee leci dookoła.
  • W plikach gry znajduje się kilka odmian tego przeciwnika, nazwanych m.in.: Galaga Beenor, Galaga Beegar, Galaga Beecar i Galaga Beespe. Różnice między nimi są niewielkie i pojawiają się głównie w zachowaniu.