Gapsule

2629stron na

Sonic & Knuckles
Gapsule

Następny boss >>

Gapsule – jeden z dwóch mini-bossów na Flying Battery Zone w grach Sonic & Knuckles oraz Sonic 3 & Knuckles. Gracz walczy z nim w pierwszym akcie poziomu.

Opis Edytuj

Gapsule-sprite2.png
Przed walką, Gapsule wygląda jak każda inna kapsuła, która pojawia się w grze. Gdy jednak postać naciśnie guzik, Gapsule ukaże swoje prawdziwe oblicze. Zamiast zwierzątek, z kapsuły wyłonią się dwa metalowe ramiona zakończone wielkimi, kolczatymi kulami. Ponadto na środku pojawią się oczy, które są kluczowe podczas walki.

Atakiem Gapsule jest używanie swoich ramion w celu zadania obrażeń. Jest to sygnalizowane poprzez wyprostowanie się jednego z ramion i świeceniu się "oczu" w maszynie.

Może to zostać wykorzystane przeciwko samej maszynie - aby zadać jej obrażenia. By to zrobić, należy stanąć na guziku i poczekać aż maszyna namierzy postać. Gdy już zostanie namierzona, należy jak najszybciej zejść z guzika by nie dostać obrażeń. Wtedy jedno z ramion uderzy w guzik i zada maszynie obrażenia.

Aby pokonać robota należy powtórzyć tą sekwencję 6 razy. Po tym maszyna wybucha i wyskakują z niej zwierzęta jak ze zwykłej kapsuły.