FANDOM

Gardon (ガードン Gādon?) – antropomorficzny koala, królewski strażnik Księżniczki Blaze. Pojawia się w grze Sonic Rush Adventure.

Historia Edytuj

Gardon od dawna był zaufanym i najbliższym królewskim strażnikiem Blaze. W Sonic Rush Adventure, koala towarzyszył Blaze podczas jej misji odzyskania Jeweled Sceptera z rąk Kapitana Whiskera i jego piratów.

Po ukończeniu poziomu Coral Cave, Gardon przybywa na wyspę Southern Island, gdzie można go znaleźć przez resztę gry. Koala wręcza graczowi misje odzyskania Szmaragdów Sol, w których uczestniczy Blaze. Kolejne misje mogą być odblokowywane poprzez odkrywanie Ukrytych Wysp, oraz przechodzenie pozostałych poziomów w grze. Przy pierwszym spotkaniu, Gardon rozpoznaje Sonica, ponieważ Blaze opowiedziała mu wcześniej o jej przygodzie w świecie niebieskiego jeża.

Gardon epilog

Gardon informuje Blaze o kradzieży Jeweled Sceptera

W epilogu, Gardon informuje Blaze, że Jeweled Scepter został ponownie skradziony. Okazuje się, że za kradzieżą stoją Doktor Eggman i Doktor Eggman Nega, którzy zamierzają wykorzystać kostur do poskromienia energii gwiazd i podbicia światów Sonica i Blaze. Ostatecznie zostają pokonani, a Jeweled Scepter zostaje odzyskany. Blaze rozkazuje Gardonowi zwiększyć straże przy ołtarzu kostura.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Gardon jest lojalny i posłuszny wobec Blaze, którą darzy wielkim szacunkiem. Często posługuje się tytułem Wasza Wysokość w obecności Blaze, chociaż ta stale poucza go, aby zwracał się do niej przynajmniej jako Księżniczka Blaze.

Wygląd Edytuj

Gardon jest antropomorficznym koalą. Na głowie nosi jasnoniebieski fez, a także ubiera się w jasnoniebieski mundur ze złotymi guzikami. Zawsze ma przy sobie swoją broń - złoty miecz.

Moce i umiejętności Edytuj

Jako królewski strażnik Blaze, Gardon posiada umiejętności przydatne w walce, posługując się swoim złotym mieczem.

Ciekawostki Edytuj