FANDOM

Gemerl – mini-boss w grze Sonic Advance 3, pojawiający się na poziomach Route 99, Toy Kingdom, Cyber Track i Altar Emerald.

Boss Edytuj

Route 99 Edytuj

Gemerl pojawia się po raz pierwszy jako boss w Route 99. Gracz walczy z nim przed potyczką z głównym bossem poziomu, Egg Hammerem 3. Gemerl zleci na środek pola walki i po chwili przygotuje się do walki z graczem.

Gemerl korzysta tylko z prostego ataku, polegającego na szarżowaniu od jednej krawędzi mapy do drugiej, co może zadawać obrażenia graczowi. Można mu zadać obrażenia dowolnym ciosem, ale trzeba uważać, ponieważ zadanie bossowi ciosu nie zatrzyma go od szarży. Najlepiej jest mu skakać na głowę.

Toy Kingdom Edytuj

Gemerl TK

Gemerl w Toy Kingdom

Gemerl pojawia się jako mini-boss pod koniec 3 aktu. Oprócz szarżowania, robot będzie również zatrzymywał się w krawędzi ekranu i wystrzeli w konkretne miejsce serię wybuchowych pocisków.

Cyber Track Edytuj

Gemerl CT

Gemerl w Cyber Track

Gemerl pojawia się jako mini-boss pod koniec 3 aktu. Robot może teraz szarżować na gracza i otrzymuje zdolność teleportacji w dowolne miejsce na polu walki. Szarża wykonana krótko po teleportacji może pozwolić Gemerlowi popchnąć ze sobą gracza. Gemerl może teraz wyskakiwać w powietrze i wysyłać w gracza salwę wybuchowych pocisków. Robot wystrzeliwuje dwie takie salwy, po czym ląduje na ziemi.

Altar Emerald Edytuj

Gemerl AE

Gemerl w Altar Emerald

Gemerl pojawia się jako mini-boss na początku poziomu, tuż przed walką z Hyper Eggrobo. Korzysta teraz z: szarży, teleportacji i strzelania salwami pocisków podczas latania w powietrzu. Otrzymuje również nową umiejętność. Robot podskoczy w powietrze i zacznie kręcić się na środku pola walki. Zaczną go otaczać pociski, które później zostaną wystrzelone we wszystkich kierunkach.