FANDOM

Ten artykuł dotyczy pojęcia, które zostało usunięte z serii Sonic the Hedgehog.
Informacje zawarte w tym artykule dotyczą gry, postaci, lub innego pojęcia, które nigdy nie zostało oficjalnie wydane, bądź zastąpiono je innym.
S1 level koncept 27

Szkic koncepcyjny

Genocide City Zone znany również jako Cyber City Zone – jeden z usuniętych poziomów z gry Sonic the Hedgehog 2.

Opis Edytuj

Tom Payne, projektant poziomów do Sonic the Hedgehog 2, powiedział że Genocide City Zone miało być graficzną przeróbką Metropolis Zone. Prace nad tym poziomem zostały jednak porzucone zanim się w ogóle rozpoczęły. W jednym z wywiadów Tom Payne odpowiedział, że nazwa poziomu została spowodowana tym, że japońscy twórcy chcieli aby w jego nazwa w języku angielskim brzmiała niebezpiecznie. Na szkicach koncepcyjnych posługiwano się nazwą Cyber City Zone. Początkowo Genocide City Zone miało być całym poziomem, ale z powodu ograniczeń czasowych stało się 3 aktem Metropolis Zone. W poradniku do Sonic Jam, Yuji Naka stwierdził że trzeci akt Metropolis Zone korzysta z tych samych layoutów co Genocide City Zone. Potwierdzono również, że szkic koncepcyjny tego poziomu stał się inspiracją dla poziomu z Sonic the Hedgehog Spinball - The Machine.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki