Ghost Rex – pierwszy boss w grze Sonic Rush Adventure, z którym gracz walczy na poziomie Plant Kingdom. W trybie fabularnym walczy z nim Sonic, ale do walki można wrócić później jako Blaze, po jej odblokowaniu.

Opis

Ghost Rex jest dużym robotem, o wyglądzie żółto-zielonego tyranozaura. Na jego ciele znajduje się wiele kolców. Robot posiada także ostre zęby, oraz długi ogon. Jego słabym punktem jest czerwona lampka na głowie.

Boss

Walka podzielona jest na dwie główne fazy. Pierwsza toczy się na otwartym polu w lesie. Arena, po której porusza się gracz, jest podłużną skałą. Ghost Rex będzie chodził wzdłuż niej i co jakiś czas będzie przechodzić na drugą stronę klifu. Aby zadać mu obrażenia, należy go uderzyć w głowę. Można tego dokonać wtedy, kiedy robot wykona swój atak. Jeden z nich polega na tym, że Ghost Rex unosi swój grzbiet i szykuje się do ugryzienia gracza. Będzie przez pewien czas podążać za postacią i po chwili pochyli się nad areną i spróbuje zadać graczowi obrażenia, zamykając postać w swojej paszczy. Jeśli gracz uniknie ciosu, to robot będzie przez pewien czas leżeć na arenie i będzie można mu wskakiwać na głowę. Podczas wykonywania drugiego ataku Ghost Rex zaczyna biec po arenie przed siebie, próbując zepchnąć gracza. Za pomocą ciosów w głowę można go odpychać i utrudnić wykonanie ciosu. Po otrzymaniu połowy obrażeń, Ghost Rex zacznie skakać i tupać, czym doprowadzi do zawalenia się podłoża. Postać i robot będą przez krótki czas spadać, po czym wylądują w jaskini. Arena jest tutaj taka sama jak poprzednio, a boss korzysta z tych samych ataków, ale wykonuje je szybciej i dokładniej. Dodatkowo otrzymuje nowy atak. Ghost Rex wysuwa swoją szyję do góry i namierza gracza. Po pewnym czasie uderza głową w wybrane miejsce, wytwarzając falę uderzeniową. Jeśli gracz uniknie ciosu, to robot będzie leżeć na arenie, a jego głowa będzie pełzać lekko w prawo i w lewo. Należy wtedy wskakiwać na głowę robota. Przed otrzymaniem ostatniego ciosu, Ghost Rex upada na arenę i należy go wykończyć, wskakując na jego głowę.

Muzyka

Nazwa Muzyka
Boss
Boss - Allegro

Galeria

[?
]