FANDOM

Gigantic Angel Zone – siódmy poziom w grze Sonic the Hedgehog Pocket Adventure.

Opis Edytuj

Gigantic Angel Zone jest poziomem rozgrywającym się wewnątrz powietrzno-kosmicznej bazy Doktora Eggmana. Nawiązuje do Scrap Brain Zone z Sonic the Hedgehog i Metropolis Zone z Sonic the Hedgehog 2.

Poziom składa się głównie z ciasnych, metalowych korytarzy. Pojawiają się tutaj żółte tłoki, które co jakiś czas wypuszczają dookoła siebie parę, którą mogą zranić gracza. Jeśli jednak postać na nich stanie, to po chwili zostanie wybita w górę. Z kolei szare tłoki są przytwierdzone do sufitów i podłóg i mogą zgnieść gracza przy wykonywaniu uderzeń w ziemię/sufit. Innymi przeszkodami są tutaj kwadratowe platformy. Co jakiś czas wychodzą z jednej z ich czterech ścian włócznia, raniąca postać. Włócznia wychodzi zawsze z następnej, pobliskiej ściany. Na dolnych sekcjach poziomów pojawiają się jeziora lawy, która zadaje postaci obrażenia.

Poruszanie się tutaj ułatwiają pomarańczowe platformy, które unoszą się w powietrzu, przemieszczają, lub wysuwają ze ścian. Czasami poruszają się po okrągłych taśmach. Najdłuższe odmiany tych platform podczepione są do dwóch wielkich kół i kołyszą się na wszystkie strony. Czasami pojawiają się także ściany zderzaków, które odbijają od siebie gracza w górę. Poruszanie się ułatwiają także pomarańczowe rurociągi.

Na początku drugiego aktu pojawi się Doktor Eggman, który pociągnie za czerwoną dźwignie. Doprowadzi to do zawalenia się podłoża za graczem, a Sonic zacznie spadać w dół. Mimo to, gracz zawsze przeżyje upadek. Podczas spadania najlepiej trzymać się prawej, lub lewej strony, aby dostać się potem do sekretnych pomieszczeń.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Boss poziomu Gigantic Angel Zone

Bossem poziomu jest latający pojazd Eggmana, który zrzuca bomby na pole walki. Czasami obniża swój lot, aby wystrzelić na wszystkie strony okrągłe pociski. Aby pokonać tego bossa, gracz musi wskakiwać na górną część eksplozji bomby, aby wyskoczyć w górę i uderzyć kokpit.

Badniki Edytuj

Nazwa Nazwa japońska Sprite
Asteron Telstar (テルスター Terusutā?)
Asteron PA sprite
Shellcracker Crab Punch (カニパンチ Kani Panchi?)
Shellcracker-sprite-pocket
Slicer Kamakiller (カマキラー?)
Slicer PA sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Gigantic Angel Zone - Akt 1
Gigantic Angel Zone - Akt 2

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj