FANDOM

Globotron (グロボトロン Gurobotoron?) – boss poziomu Tropical Resort w Sonic Colors w wersji na Nintendo DS. Na poziomie Planet Wisp pojawia się jego ulepszona wersja - Drillinator. W wersji na Wii zastępuje go Rotatatron.

Opis Edytuj

Globotron na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykły znak z parku rozrywki Eggmana, ale potrafi zmienić się w groźnego robota. Globotron posiada główny korpus w kształcie kuli ziemskiej, z której wychodzi para oczu. Posiada także dwa mechaniczne ramiona, oraz znak Eggmana na głowie.

Boss Edytuj

Walka ma miejsce na poziomie Tropical Resort, na arenie w kształcie pierścienia. Globotron unosi się nad areną, skąd rusza do ataku. Boss będzie atakować gracza, uderzając swoim ramieniem w arenę. Przy uderzeniu ręka unieruchamia się na pewien czas, dzięki czemu gracz może w nią uderzać. Uderzenie 4 razy zada bossowi dodatkowe obrażenia. Globotron będzie także lecieć wzdłuż areny, uderzając kolejno swoimi ramionami. Trzecie uderzenie jest najgroźniejsze, ponieważ ma najdłuższy zasięg. Gracz powinien wykorzystać Boost aby przed nim uciec. Po otrzymaniu ponad połowy uderzeń, Globotron zleci na arenę i odsłoni swój prawdziwy słaby punkt - logo Eggmana na głowie. Jeśli gracz uderzy w głowę, Globotron wybuchnie i zostanie pokonany. Jednakże jeśli tego nie zrobi, będzie musiał go pokonać uderzając w ramiona. Robot będzie atakować szybciej i znacznie skuteczniej.

Uderzanie Globotrona Boostem wypuści także Czerwonego Wispa, którego moc pozwoli wznieść się w górę i uderzać Globotrona w logo Eggmana na głowie. Jest to możliwe jednak tylko po spotkaniu Czerwonego Wispa w Sweet Mountain.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Rotatatron & Refreshinator
Rotatatron & Refreshinator Allegro

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Ciekawostki Edytuj