Fandom

Sonic Wiki

Glyphic Canyon

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Shadow the Hedgehog (gra)
Glyphic Canyon (Dark)

Następny poziom >>

<< Poprzedni poziom

Shadow the Hedgehog (gra)
Glyphic Canyon (Normal)

Następny poziom >>

<< Poprzedni poziom

Shadow the Hedgehog (gra)
Glyphic Canyon (Hero)

Następny poziom >>

Glyphic Canyon – jeden z trzech możliwych do wyboru drugich poziomów w grze Shadow the Hedgehog. Gracz może się na niego dostać po ukończeniu misji Normal na poziomie Westopolis.

Historia Edytuj

Shadow na własną rękę zbiera dwa Szmaragdy Chaosu w Westopolis, ignorując przy tym rozkazy Black Dooma. Przywódca kosmitów dowiaduje się, że jeż cierpi na amnezję i nie pamięta nawet imienia własnego twórcy. Black Doom za pomocą Kontroli Chaosu teleportuje Shadowa do Glyphic Canyon. Czarny jeż budzi się w kanionie, będąc pod wrażeniem mocy kosmitów.

Podczas przemierzania ruin, Shadow napotyka Knucklesa, który walczy z czarnymi kosmitami, atakującymi ruiny. Nieco dalej znajduje się Doom's Eye, który tłumaczy jeżowi, że musi aktywować pięć klejnotów, które pozwolą fortecy wznieść się w powietrze.

Opis Edytuj

Glyphic Canyon jest starożytną fortecą, położoną w kanionie. Black Doom przetransportował ją na Ziemię ponad 2000 lat przed wydarzeniami z gry Shadow the Hedgehog. Walczącymi tutaj stronami konfliktu są nieliczni żołnierze GUN i przeważające siły Black Arms.

Gracz porusza się tutaj po kamiennych drogach i zasypanych piaskiem świątyniach, które są zawieszone nad bezdennymi przepaściami. Kanion jest nawiedzany przez silne wiatry, które zawalają pobliskie kolumny i niosą ze sobą latające odłamki budowli, które mogą zranić gracza. W kanionie znajdują się również wielkie tornada, które wsysają gracza i przenoszą go do innych części poziomu. Wewnątrz świątyń znajdują się zielone kryształy, które powodują trzęsienia ziemi i powolne wznoszenie się fortec w powietrze, a także posągi kosmitów. Poruszanie się po poziomie ułatwiają również latające kamienne platformy z hieroglifami.

Na początku poziomu gracz spotka Knucklesa, walczącego z kosmitami. Jeśli Shadow zdecyduje się pomóc kolczatce, jego zadaniem będzie zabicie 60 kosmitów ukrytych w kanionie. Nieco dalej znajduje się Doom's Eye, który poprosi Shadowa o aktywowanie pięciu zielonych kryształów, które wzniosą fortecę w przestworza. Kryształy mogą być aktywowane po dotknięciu ich przez postać. Wykonanie tych misji pozwoli graczowi zdobyć Szmaragd Chaosu. Shadow może również zdobyć szmaragd bez niczyjej pomocy.

Klucze Edytuj

  1. Pierwszy klucz – po spotkaniu Knucklesa, gracz powinien skręcić w prawo, w małą przestrzeń obok pierwszej świątyni, gdzie znajduje się klucz ukryty za filarem.
  2. Drugi klucz – po wyskoczeniu z pierwszej świątyni, gracz powinien skręcić w lewo (w pobliżu znajduje się kolorowy znak zapytania) i wskoczyć na położoną przed nim skalną półkę.
  3. Trzeci klucz – przed wejściem do świątyni, znajdującej się przed trzecim punktem kontrolnym, Shadow powinien uskoczyć do małego zaułka po lewej stronie świątyni. Klucz znajduje się tam za drewnianą tablicą.
  4. Czwarty klucz – klucz znajduje się ne porośniętym trawą dachu, nad szóstym punktem kontrolnym. Gracz powinien wskoczyć na znajdującego się na końcu korytarza Springa i wskoczyć za jego pomocą na dach, położony z tyłu.
  5. Piąty klucz – piąty klucz może być znaleziony tuż przed końcem poziomu, po lewej stronie.

Za drzwiami znajduje się Black Volt, którego gracz będzie mógł kontrolować i dolecieć z jego pomocą do szóstego punktu kontrolnego. Po drodze znajdują się różne osłony i pierścienie.

Misje Edytuj

Dark Edytuj

Postać – Doom's Eye

Cel – Aktywuj wszystkie kryształy!

A-Rank – 24 000 punktów

B-Rank – 20 000 punktów

C-Rank – 12 000 punktów

D-Rank – 5 000 punktów

Normal Edytuj

Cel – Znajdź Szmaragd Chaosu!

A-Rank – 28 000 punktów

B-Rank – 22 000 punktów

C-Rank – 16 000 punktów

D-Rank – 8 000 punktów

Hero Edytuj

Postać – Knuckles

Cel – Przepędź czarne stwory!

A-Rank – 26 000 punktów

B-Rank – 20 000 punktów

C-Rank – 15 000 punktów

D-Rank – 5 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Glyphic Canyon

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki