Fandom

Sonic Wiki

Gold Beetle

2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij

Gold Beetle (ゴールドビートル Gōrudobītoru?) – robot z serii beetle, należący do sił organizacji G.U.N. Pojawia się w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle i Sonic Generations.

Opis Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Gold Beetle SA2.png

Gold Beetle w Sonic Adventure 2

Gold Beetle to Mono Beetle pokolorowany na złoto. Na każdy poziom w grze Sonic Adventure 2 przypada jeden złoty Beetle. Pozostają w ukryciu, dopóki gracz nie zbliży się do nich. Pojawią się wtedy na około 3 sekundy (w tym czasie będą mogły zostać zniszczone), a następnie znikną, nie ujawniając się ponownie, chyba że gracz zginie.

W trybie Hard Mode, miejsca w których pojawiają się Gold Beetle zazwyczaj są stałe, chodź w poziomach takich jak City Escape ulegają znacznym zmianom.

Sonic Generations Edytuj

Gold Beetle pojawiają się tylko w wersji Sonic Generations na Nintendo 3DS, na poziomie Radical Highway. Podobnie jak w poprzedniej grze, pojawiają się znienacka, ale tym jest ich więcej i pojawiają się w bardziej sprzyjających miejscach. Gracz może pomiędzy nimi skakać za pomocą Homing Attacku, dopóki nie znikną, i wspinać się w ten sposób do wyższych części poziomu.

W innych mediach Edytuj

Plik:Goldbeetle064amy.jpg

Sonic X Edytuj

Osobny artykuł: Gold Beetle (Sonic X)
W serialu anime Sonic X robot ten bierze udział w sadze odcinków opartych na wydarzeniach z gry Sonic Adventure 2. Został on zbudowany po incydencie z Perfect Chaosem do walki z siłami Doktora Eggmana. Kilka z nich służyło jako strażnicy Więziennej Wyspy.
ved
Roboty G.U.N.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki