FANDOM

Golem – przeciwnicy pojawiający się w grze Sonic the Hedgehog (2006). Są najpotężniejszymi sługami Iblisa, stworzonymi w celu siania destrukcji.

Opis Edytuj

Golem jest humanoidalnym stworem zbudowanym z lawy, którą pokrywają magmowe skały. Golem posiada bardzo wytrzymały pancerz - może blokować mniejsze ataki takie jak Chaos Spear, Psycho Shock, Psycho Burst, czy Psycho Smash, dlatego może być zraniony tylko przez ataki typu Homing Attacks, Bound Jump, Chaos Attack, lub przedmioty rzucone za pomocą psychokinezy. Jego słaby punkt znajduje się na głowie. Czasami Golem będzie otwierał swoją głowę aby ukazać ogniste źródło. Jest wtedy bardziej podatny na obrażenia. Aby go pokonać należy mu zadać około 4 ciosów.

W walce Golem posługuje się kulami magmy, którymi rzuca w przeciwników, a także swoimi pięściami za pomocą których uderza w ziemię aby wytworzyć ognistą falę uderzeniową. Czasami Golem jest dowódcą pobliskich przeciwników i zniszczenie go będzie równało się z automatyczną eliminacją podlegających mu stworów. Zwykle Golemy występują pojedynczo i rzadko zdarza się aby atakowały w większej ilości.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj