Fandom

Sonic Wiki

Grabber

2704strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Grabber (グラバー Gurabā?)badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Jest robotem przypominającym pająka.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Grabbersprite.png

Grabber zadebiutował w grze Sonic the Hedgehog 2 na poziomie Chemical Plant Zone. Jego atak polega łapaniu gracza i trzymaniu go, aż badnik wybuchnie. Po tym gracz traci osłonę lub pierścienie. Jeśli jest się Super Soniciem i atak będzie miał miejsce to nic się nie stanie z graczem. Jeśli gramy graczowi towarzyszy Tails, to gdy Sonic zostanie złapany, Tails może zniszczyć badnika zanim sam wybuchnie.

Sonic Generations Edytuj

Grabbery powracają na odnowionym poziomie Chemical Plant. Posiadają lekko zmieniony wygląd, m.in. fioletowe powieki i niebieskie oczy, oraz dwie niebieskie kropki na czole. Pojawiają się w pierwszym i drugim akcie, ale tylko w dwuwymiarowych sekcjach. Podobnie jak w Sonic the Hedgehog 2, będą obniżać się na swojej nici w dół, próbując złapać Sonica. Można im jednak łatwiej umknąć, zanim zdetonują się z trzymaną postacią. Bezproblemowo można je zniszczyć atakując z góry.

Sonic Lost World Edytuj

Grabbery w Sonic Lost World otrzymały kolejną zmianę wyglądu, przez co są teraz bardziej uproszczone i przypominające swoich klasycznych odpowiedników. Można je spotkać zarówno w wersji na Nintendo 3DS, jak i na Wii U.

Grabber Lost World.png

Grabber w Sonic Lost World

W wersji na Nintendo 3DS pojawiają się w drugim Zonie Windy Hill i Desert Ruins. Podobnie jak w poprzednich grach, wiszą podczepione do sufitu i będą chwytać gracza jeśli ten się zbliży.

W wersji na Wii U, Grabbery pojawiają się w pierwszym Zonie Desert Ruins i czwartym Zonie Silent Forest. Poruszają się powoli po niewielkich fragmentach sufitu, a kiedy zbliży się gracz, szybko się obniżą i spróbują chwycić postać. Kiedy złapią Sonica, nie można się od nich uwolnić. Detonują się po chwili i zadają obrażenia złapanej postaci. Ponieważ nie działają na nie żadne ataki namierzające, w tym Homing Attack i Flying Kick, jedyną metodą na ich pokonanie jest zmuszenie Grabberów do obniżenia się na linie w dół i wskoczenie na ich grzbiet.

W innych grach Edytuj

LEGO Dimensions Edytuj

Grabber Lego.png

Grabber w LEGO Dimensions

Grabber pojawia się w LEGO Dimensions w Chemical Plant Zone. Wyglądem nawiązuje do swojego wcielenia z Sonic Generations. Zachowuje się podobnie jak w tamtej grze, zwisając z sufitu na swojej nici.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki