Graviton Mobile

2650stron na

Graviton Mobile to boss poziomu Carnival Night Zone w grze Sonic the Hedgehog 3

Walka zaczyna się gdy Eggman wlatuje ze swoją maszyną na arenę trzymając zieloną kulę. Jest on tak wysoko by nie można było go trafić (jednakże używając insta-shielda można uniknąć kuli i uderzyć maszynę). po kilku sekundach zruca kulę na ziemię, leci nad nią i zaczyna wirować częścią maszyny i wytwarza atak elektryczny, który przyciąga gracza. Musi on ruszać się jak najszybciej by uciec od maszyny. Gdy część maszyny przestaje wirować i wytwarzać ataki opada by złapać kulę. Wtedy można go trafić. Następnie powtarza czynność. Boss potrzebuje ośmiu uderzeń do pokonania.

Ciekawostki Edytuj

  • Knuckles nie musi walczyć z tym bossem wybierając drogę przeznaczoną tylko dla niego, do której może dostać się na początku drugiego aktu. Jeśli jednak pójdzie drogą Sonica, pod koniec poziomu, obok teleportera, kapsuła nie pojawi się. Wtedy należy wspiąć się po tubie i walczyć normalnie z bossem.
  • Lightning Shield nie chroni przed atakami elektrycznymi bossa.
ved
Sonic the Hedgehog 3