FANDOM

Gray Quake (グレイ・クエイク Gurei kueiku?, dosł. Szary Wstrząs) – transformacja jeża Sonica pojawiająca się w Sonic Lost World na Nintendo 3DS. Jest to Moc Koloru zasilana przez Szarego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie, Sonic zamienia się w ciężką, żelazną kulę.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Sonic jako Gray Quake zamienia się w bryłę koloru szarego. Jedyną częścią ciała Sonica, która się pojawia, są jego oczy, które są dwoma jasnożółtymi kwadratami. Są one połączone mniejszym prostokątem w dolnej części.

Umiejętność Edytuj

W tej formie, gęstość ciała Sonica jest dużo większa, czyniąc go bardzo ciężkim. Poprzez skok lub upadek na podłoże, jest w stanie użyć swojej wagi do wytworzenia potężnych i niszczycielskich wstrząsów, które są wystarczająco silne by zniszczyć badniki, oraz elementy otoczenia. Sonic w tej formie, pomimo swojego ciężaru, może również wspinać się po ścianach.

Wadą Gray Quake jest jego waga. Utrudnia ona poruszanie Sonicem i czyni go dużo wolniejszym.

Rozgrywka Edytuj

Aby poruszać się Sonicem w tej formie, gracz musi użyć żyroskopu 3DS-a poprzez przechylanie konsoli. Gracz może wspinać się po ścianach bez żadnych ograniczeń. Gdy gracz podskoczy jako Gray Quake, fala uderzeniowa zniszczy wszystkie pobliskie badniki oraz przeszkody w swoim zasięgu.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki