Great Bane Motora Gold

Sonic Chaos
Great Bane Motora Gold

Następny boss >>

Great Bane Motora Gold (グレート・バネモトラ・ゴールド Gurēto Banemotora Gōrudo?), znany także jako Lady BugMistrz Robot, a także boss poziomu Turquoise Hill Zone w grze Sonic Chaos.

Opis Edytuj

Great Bane Motora Gold to wielki robot przypominający swoim wyglądem chrząszcza. Porusza się po terenie za pomocą gąsienic. Posiada pomarańczową skorupę, na której zamontowana jest wybijająca postać w górę sprężyna. Robot działa podobnie jak Boing-o-Bot, ale jest bardziej wytrzymały.

Boss Edytuj

Lady Bug Boss 1.png

Walka z bossem

Walka toczy się pod koniec krótkiego, trzeciego aktu Turquoise Hill Zone.

Great Bane Motora Gold będzie jeździć od jednej do drugiej krawędzi pola walki. Gracz nie będzie mógł go uderzyć od góry, ponieważ zostanie wybity przez sprężynę. Aby pokonać bossa, trzeba uderzać w jego głowę Spin Dashem, lub Spin Attackiem. Po uderzeniu boss zatrzyma się na chwilę, a gracz zostanie odbity do tyłu. Następnie Great Bane Motora Gold będzie kontynuował poruszanie się.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Great Bane Motora Gold

Ciekawostki Edytuj

  • W instrukcji gry w wersji na Master System boss nie miał żadnej nazwy. W adaptacji Sonic Chaos w komiksie Sonic the Comic, otrzymał nazwę The Tracked Bug.