Great Turquoise Zone

2692strony na

Sonic Triple Trouble
Great Turquoise Zone

Następny poziom >>

Great Turquoise Zone – pierwszy poziom w grze Sonic Triple Trouble na konsolę Sega Game Gear. Tak jak inne poziomy w grze składa się z dwóch normalnych aktów oraz krótszego z bossem.

Opis Edytuj

Jest to wprowadzający poziom do gry. Przypomina on Green Hill Zone. Różni się on jednak od innych tego typu poziomów - od korony drzew można się odbijać, zupełnie jak ze springów. Znajduje się tu wiele obszarów, które są pod wodą. Można również dostać się do innych, sekretnych miejsc niszcząc niektóre ściany. W pierwszych dwóch aktach gracz może również znaleźć monitory ze Szmaragdem Chaosu.

Pojawiają się również badniki o nazwie Bane Motora, które wcześniej pojawiły się na Turquoise Hill Zone w Sonic Chaos. Aby je zniszczyć należy wykonać Spin Dasha w ich kierunku.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Tart Turtle

Bossem poziomu Great Turquoise Zone jest wielki robotyczny żółw morski o nazwie Tart Turtle. Nie ma on żadnych ataków - porusza się tylko od jednej krawędzi areny do drugiej.

Po walce następuje cut-scenka z Knucklesem, który został oszukany przez Eggmana. Naciska przycisk i wysyła gracza do Sunset Park Zone.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Osobny artykuł: Great Turquoise Zone (Archie)
Great Turquoise Zone Archie.png

Great Turquoise Zone w komiksie

Great Turqouise Zone pojawia się w komiksach wydawnictwa Archie Comics. Jedyne ukazanie to komiksowa adaptacja gry Sonic Triple Trouble.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Great Turquoise Zone