Fandom

Sonic Wiki

Green Forest

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Green Forest

Następny poziom >>

Green Forest – piąty poziom w Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Sonic the Hedgehog.

Historia Edytuj

Po walce z Shadowem kontaktuje się z nim Doktor Eggman. Pyta się go gdzie jest i pogania go mówiąc aby się pośpieszył, bo inaczej wyspa wybuchnie gdy on jeszcze na niej będzie. Sonic podsłuchuje rozmowę i zaczyna panikować. Shadow kończy rozmowę z Eggmanem i ucieka swoją drogą. Sonic zaś ma 8 minut na znalezienie Tailsa w samolocie i ucieczkę z wyspy.

Opis Edytuj

Green Forest to część wielkiej dżungli, zlokalizowanej na obrzeżach bazy GUN na Prison Island. Gracz porusza się tutaj po specjalnych zielonych trasach, niekiedy przebiegając je w powietrzu. Sonic będzie tu przemierzał różnorodne jaskinie, zlokalizowane wewnątrz pni drzew. W zielonym lesie znajduje się również bardzo dużo ruchomych platform i lian, po których niebieski jeż będzie poruszał się w górę. Las zamieszkiwany jest przez nieszkodliwe, wielkie ważki. Poziom kończy się zapadającymi się do leśnego jeziora platformami. Gracz musi znaleźć odpowiednie Springi, które ocalą go przed wpadnięciem do przepaści.

Znajduje się tu ulepszenie: Ancient Light. Jeśli gracz dotrze do zielonej jaskini, w której będzie znajdował się Bomb Beetle, powinien skoczyć na robota i znaleźć się na przeciwległej platformie, na której znajduje się ulepszenie.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Ucieknij z wyspy w 8 minut!
  • A-Rank: 15 000 punktów

Pierwsza misja zawiera limit czasowy, wynoszący osiem minut. Po upływie czasu, wyspa wybuchnie i gracz będzie musiał zacząć poziom od początku.

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 2:30

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 1:30

Na południowej platformie po trzecim punkcie kontrolnym znajduje się dolna półka, prowadząca do postumentu wymagającego użycia Mystic Melody. Po użyciu, przed graczem pojawi się latająca platforma, na którą należy wskoczyć, odbić się i wylądować na przeciwległej, wiszącej platformie, na której znajduje się Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 4 minuty!
  • A-Rank: 12 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode!
  • A-Rank: 12 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Won't Stop, Just Go!

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki