Green Grove Zone

2688stron na

Sonic 3D Blast: Flickies' Island
Green Grove Zone

Następny poziom >>

Green Grove Zone to pierwszy poziom w grze Sonic 3D Blast. Składa się on z dwóch normalnych aktów oraz trzeciego z bossem. Poprzedza poziom Rusty Ruin Zone.

Opis Edytuj

Tak jak większość poziomów w grze, Green Grove Zone składa się z trzech aktów - dwóch polegających na zbieraniu Flicków i trzeciego, który jest walką z bossem.

Green Grove jest typowo Green Hillowym poziomem. Pojawia się tu grunt we wzorze szachownicy, pętle, wodospady oraz palmy. Pojawiają się również podziemne przejścia i pochyłe stoki, po których można Spin Dashować.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Boss poziomu Green Grove Zone

Walka odbywa się w trzecim akcie. Eggman zdenerwowany tym, że Sonic odkrył jego plany, zamierza użyć Eggmobilu, aby pokonać Sonica. Walka odbywa się na dosyć płaskim, prostokątnym terenie. Eggman daje Sonicowi kilka sekund na zdobycie pierścieni. Po tym, używając kolczastej kuli, przechodzi do ataku. Wymaga on 5 uderzeń do pokonania.

Badniki Edytuj

Osobny artykuł: Badniki w Green Grove Zone
Nazwa Sprite
nienazwany
GreenGroveBadnik1.png
nienazwany
GreenGroveBadnik2.png
nienazwany
GreenGroveBadnik3.png

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mega Drive/Genesis
Green Grove Zone Akt 1
Green Grove Zone Akt 2
Saturn/PC
Green Grove Zone Akt 1
Green Grove Zone Akt 2

Galeria Edytuj

GreenGrove-kartatytułowa.png
Kliknij tutaj, aby utworzyć galerię