FANDOM

Cudzy1 Classic Sonic discovers Green Hill Zone is looking more dry and sandy under Eggman's rule, from the heavy desertification caused by his industries Cudzy2
Zwiastun

Green Hill – ósmy poziom w grze Sonic Forces oraz drugi dla Klasycznego Sonica. Jest to przeprojektowany Green Hill Zone z oryginalnego Sonic the Hedgehog na Sega Mega Drive. Poziom ten dzieli się tematyką z Lost Valley, Guardian Rock, Arsenal Pyramid oraz Virtual Reality z DLC Episode Shadow.

Opis Edytuj

Tak jak wiele poprzednich wcieleń Green Hill Zone, poziom ten rozgrywa się na wielkim zielonym wzgórzu. W tle można zaobserwować inne wzgórza i, co nowego, pustynię. Na drodze postawione są palmy, totemy i kwiaty stanowiące jedynie ozdobę. W Green Hill pojawia się dużo pętli. Pojawiają się platformy, poruszające się w górę i w dół. Niektóre platformy zapadają się krótko po tym jak gracz na nich stanie. Dolne części Green Hill stanowią góry, prawie całkowicie zasłaniające dostęp do światła. Niektóre przepaście łącza ze sobą drewniane mosty, spod których wyskakują Choppery. W kilku sekcjach fragmenty terenu poruszają się w górę i w dół. Pomiędzy nimi znajdują się przepaście, na które należy uważać. Pod koniec poziomu gracz musi przebiec przez most, który będą niszczyły wyskakujące spod niego Choppery.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Faded Hills

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj