FANDOM

Ten artykuł dotyczy nadchodzącego wydarzenia!
Informacje zawarte w tym artykule mogą się diametralnie zmienić!
Prosimy nie dodawać spekulacji do artykułu i każdą możliwą informację poprzeć przypisem.
Ten artykuł jest tylko zalążkiem!

Zobacz też Green Hill (ujednoznacznienie)

Green Hill Zone – jeden z poziomów w nadchodzącej grze Sonic Mania.

Opis Edytuj

Green Hill Zone zadebiutował w 1991 roku, w pierwszej grze z serii, jako pierwszy poziom. W Sonic Mania pojawi się jego remake, składający się z dodatkowych sekcji i bossów. Pojawią się tutaj znane badniki: Motobug, Buzz Bomber, Chopper, Newtron i Crabmeat. Dodatkowo, na drodze gracza stanie również Batbrain, robot z poziomu Marble Zone.[1]

Akt 1 Edytuj

Green Hill oprócz znanych już sekcji zostanie powiększone o dodatkowe miejsca. Zarówno badniki jak i otoczenie zostaną odświeżone i otrzymają lepszą jakość. Pierwszy Zone pozostanie dosyć wierny pierwszemu aktowi oryginalnego poziomu. Będzie się tu pojawiać mało przeciwników i przeszkód. Niebezpieczne mogą okazać się jednak zapadliny wypełnione kolcami, nad którymi wznoszą się w górę i opadają w dół ruchome fragmenty terenu.[1]

Green Hill Mania Boss.png

Boss pierwszego Zone'a

Bossem pierwszego aktu będzie robot składający się z dwóch metalowych kul w kształcie głowy Eggmana. Kule będą ze sobą połączone za pomocą łańcucha. Jedna z nich będzie szara, a druga czerwona. Kula znajdująca się na górze będzie kręciła znajdującą się na dole kulą. Aby pokonać bossa, trzeba będzie skakać w szarą kulę, ponieważ czerwona zadaje obrażenia. Kule będą się co jakiś czas zamieniały kolorami, a czasami nawet obie staną się czerwone. Wtedy staną na środku pola walki i zaczną się nieustannie obracać, dopóki kolory obu kul nie zmienią się na szare. Kiedy boss zostanie pokonany, jedna z kul upadnie na ziemię i zacznie się od niej odbijać. Po zmianie koloru z czerwonego na szary, gracz będzie mógł zadać bossowi ostateczny cios i pokonać go. Każdy kolejny Zone będzie posiadał swojego własnego bossa.[1][2]

Akt 2 Edytuj

W drugim akcie tło z jaskini zmienia się na górski obszar z wielkimi totemami. Pojawiają się tutaj tyrolki, obracające się drewniane mosty z kolcami, oraz zwykłe drewniane mosty. Choppery pływające w zbiornikach wodnych nie będą z nich wyskakiwać, ale jeśli gracz naruszy ich terytorium to zaczną do niego płynąć. Pod koniec tego aktu gracza zacznie gonić Death Egg Robot - główny boss poziomu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Green Hill Zone

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

Akt 2 Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 Oficjalny gameplay
  2. Oficjalne informacje na temat gry

Więcej z Fandomu

Losowa wiki