FANDOM

Cudzy1 Change forms with a Green Wisp for the air-soaring Hover form! Cudzy2
Miles "Tails" Prower
Green Hover (グリーン・ホバー Gurīn hobā?) – transformacja jeża Sonica pojawiająca się po raz pierwszy w grze Sonic Colors w wersji na Wii. Jest to Moc Koloru zasilana przez Zielonego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie, Sonic zamienia się w formę zielonego statku kosmicznego

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Sonic jako Green Hover zamienia się w zieloną, większą wersję swojej własnej głowy. Przybiera ona kształt statku kosmicznego. Prawdziwe rysy twarzy jeża znikają, a jedyne co pozostaje to oczy i uszy. Oczy zmieniają kolor na jasnożółty, a uszy na zielony. Wokół jego kolców wibrują, promieniujące zielonym światłem pierścienie.

Umiejętność Edytuj

Sonic jako Green Hover zamienia się w zielony statek kosmiczny (poduszkowiec), dzięki któremu zyskuje takie umiejętności jak latanie, czy Ring Dash. Jest to zdolność, która pozwala na automatyczne poruszanie się po szlakach pierścieni. Główną wadą Green Hover jest krótki czas jej trwania, bo trwa zaledwie kilka sekund. Jedyną opcją aby go wydłużyć jest zebranie większej ilości Zielonych Wispów.

Rozgrywka Edytuj

Green Hover Ring Dash

Green Hover w Sonic Colors (Wii)

Green Hover może zostać użyty jedynie dzięki energii Hyper-go-on, a więc Sonic musi być w posiadaniu Zielonego Wispa. Kiedy Sonic już zamieni się Green Hover, belka energii zacznie się automatycznie zmniejszać, aż się wyczerpie. Wtedy Sonic powróci do swojej prawdziwej postaci.

Green Hover jako jeden z nielicznych Wispów może zostać użyty zarówno w sekcjach dwuwymiarowych, jak i trójwymiarowych. Jeżeli w danym momencie mocy Green Hover nie będzie można użyć, przejdzie wtedy w stan uśpienia.

Korzystanie z tej Mocy Koloru pozwala graczowi na (niezbyt szybkie) lewitowanie oraz wznoszenie się na dowolne wysokości. Można to wykorzystać w celu odnalezienia różnych sekretów lub szybszego przejścia poziomu. Ponadto, specjalną zdolnością Green Hover jest Ring Dash - moc pozwalająca na automatyczne poruszanie się po szlakach pierścieni, w celu zebrania ich większej ilości lub przejścia poziomu na skróty.

Muzyka Edytuj

Green Hover posiada jedną wersje swojej piosenki. Piosenka ta jest używana w obu grach, w których występuje:

Nazwa Muzyka
Color Power - Green Hover

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj