Fandom

Sonic Wiki

Guard Robo

2692strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Guard Robo – robot z serii E-100, pojawiający się w grze Sonic Battle. Jest masowo produkowanym wariantem Chaos Gammy.

Opis Edytuj

Guard Robo posiada humanoidalną sylwetkę i jest dosyć wysoki. Jego pancerz jest głównie szary, ale posiada biały pasek na brzuchu, oraz klapkę między nogami. Ręce, nogi i ramiona są szare. Pojawiają się także żółte akcenty, oraz głowa, której górna część przypomina żółty kask. Stopy posiadają z tyły koła, po których może się poruszać robot. W brzuchu kryje się śmigło, pozwalające mu latać. Guard Robo może również wyciągać wyrzutnię bomb zza swojego ramienia, oraz Jet Booster zza głowy, pozwalający mu wznosić się w powietrze. W przeciwieństwie do Chaos Gammy, Guard Robo są mniej inteligentne, oraz wytrzymałe.

Historia Edytuj

Geneza Edytuj

Guard Robo zostały stworzone przez Doktora Eggmana z części starych robotów, produkowane na masową skalę. Naukowiec postanowił je sprzedać, aby zarobić nieco pieniędzy. Tak więc, Guard Robo trafiły do Central Lab w Central City, a także do prawie wszystkich lokali w Night Babylon, gdzie pełnią rolę ochroniarzy. Eggman zachował również kilka Guard Robo dla siebie, aby pilnowały jego bazy w Gimme Shelter.

Historia Tailsa Edytuj

SB EP Tails Guard Robo.png

Guard Robo atakują Tailsa i Emerla

Guard Robo po raz pierwszy pojawiają się w Historii Tailsa. Tails i Emerl ruszają do Central Lab, aby zdobyć informacje na temat Gizoida. Kiedy zyskują dostęp do ściśle tajnych danych, Guard Robo zostają wysłane aby ich aresztować. Tails i Emerl walczą z licznymi robotami, które gonią ich przez całe Central City i rezygnują z pościgu w Holy Summit.

Historia Rouge Edytuj

Rouge posiada kilka Guard Robo w swoim Club Rouge. Wykorzystuje je w trakcie treningu Emerla.

Historia Knucklesa Edytuj

SB EP Knuckles Guard Robo.png

Guard Robo kontra Knuckles i Emerl

Knuckles i Emerl wchodzą do Nocnego Klubu w Night Babylon, gdzie szukają robota E-121 Phi. Tamtejszy pracownik myli Emerla z Phi, który niedawno napadał na dzielnicę. Natychmiast wzywa Guard Robo, w celu zatrzymania Emerla. Roboty zostają jednak zniszczone.

Knuckles szuka później Emerla po Night Babylon. Do uszu pozostałych pracowników dochodzą wieści o zamieszkach, do jaki doszło w Nocnym Klubie. W trakcie poszukiwań, Knuckles zagląda do kilku innych budynków i lokali, gdzie pracownicy wołają Guard Robo, aby przyszły im z pomocą i przepędziły kolczatkę.

Historia Cream Edytuj

SB EP Cream Guard Robo.png

Guard Robo atakuje Cream i Emerla

Cream i Emerl zostają porwani przez Eggmana do bazy w Gimme Shelter. Kiedy podchodzą do pobliskie warsztatu, obserwują proces powstawania Guard Robo. Po chwili, robot zaczyna się ruszać i staje do walki, ale zostaje pokonany przez Emerla.

Później, Chaos Gamma przywołuje Guard Robo do pomocy w walce z Emerlem, ale zostaje razem z nimi pokonany.

Historia Shadowa Edytuj

Guard Robo pojawiają się w prologu Historii Shadowa. Shadow i Rouge włamują się do bazy Eggmana w Gimme Shelter i obserwują wyłączonego Emerla. Znienacka atakują ich Guard Robo, ale zostają pokonane. Jednemu z robotów udaje się zranić Shadowa w trakcie walki do tego stopnia, że jeż mdleje. Rouge niszczy ostatniego Guard Robo i dziwi się, że czarny jeż odniósł takie obrażenia od zwykłego robota Eggmana. Następnie zanosi Shadowa do swojego klubu w Night Babylon.

Ciekawostki Edytuj

  • Emerl nie może zdobywać kart z atakami Guard Robo.
  • Guard Robo są podobne do E-121 Phi. Oba roboty są szare i wyglądem przypominają innego robota (w tym przypadku Chaos Gammę)
  • Guard Robo nie posługują się mową w trakcie walki. Przez to trudniej jest wyczuć moment, w którym Guard Robo zostaje znokautowany i wybucha, zadając ciężkie obrażenia pobliskim wrogom.
  • Guard Robo jest również nazwą robota przypominającego ZERO, na specjalnych poziomach w Sonic Advance 2.
ved
Sonic Battle

Więcej w Fandom

Losowa wiki