Fandom

Sonic Wiki

Gun Beetle

2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij

Gun Beetle (ガンビートル Ganbītoru?) – robot z serii beetle, należący do sił organizacji G.U.N. Pojawia się w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle, Shadow the Hedgehog i Sonic Generations.

Opis Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Gun Beetle to roboty w kształcie kuli z daszkiem na głowie, wyrzutnią pocisków, a także czerwonym światłem na czole. Lampka ta zapala się na czerwono, kiedy Gun Beetle wykryje przeciwnika. Roboty te zawsze pozostają w miejscu, obracając się w kierunku gracza. Kiedy dostrzegą wroga, zaczną strzelać do niego pociskami ze swojego działa.

Shadow the Hedgehog Edytuj

Gun Beetle powraca w grze Shadow the Hedgehog ze zmienionym wyglądem. Roboty otrzymały tutaj skrzydła po bokach i dodatkowe silniki na tyłach. Gun Beetle korzystają tutaj z karabinów maszynowych, które pozwalają im wystrzeliwać w stronę wrogów serie szybkich pocisków. Roboty stoją w miejscu lub krążą nad określonym obszarem. Posiadają jeden punkt zdrowia i po zniszczeniu upuszczają swoją broń, która może być podniesiona przez gracza.

Sonic Generations Edytuj

Gun Beetle powracają w grze Sonic Generations, na poziomie City Escape. Kiedy zobaczą gracza, zaczną ładować w swojej lufie pocisk, który następnie poślą w stronę gracza.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2
ved
Roboty G.U.N.

Więcej w Fandom

Losowa wiki