Fandom

Sonic Wiki

Gun Hunter

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gun Hunter (ガンハンター Ganhantā?) – robot z serii hunterów, należący do sił organizacji G.U.N. Pojawia się w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle, Sonic Rush i Sonic Generations.

Opis Edytuj

Hunter to humanoidalny, wysoki robot. Posiada zamontowane w prawej dłoni działko, służące mu do wystrzeliwania pocisków. Hunter ma namalowane logo GUN na swojej głowie, a także numer 02 na lewym napierśniku.

Sonic Adventure 2 Edytuj

Gun Huntery zadebiutowały w Sonic Adventure 2, jako jedni z najczęściej spotykanych przeciwników. Najczęściej pozostają w stanie spoczynku, dopóki nie wykryją gracza w pobliżu. Przebudzą się wtedy ze stanu uśpienia i zaczną strzelać we wrogów pociskami. Huntery pojawiają się czasami znienacka, zeskakując z sufitu. Atakują pojedynczo, lub w dwu-trzyosobowych grupach, choć zdarzają się i znacznie większe grupy.

Huntery będą oddawały nowe strzały co sekundę, próbując przy tym namierzyć gracza. Pociski mają zasięg około 5-6 metrów. Niektóre Huntery posiadają zdolność wystrzeliwania niebieskich pocisków, unieruchamiających graczy.

Gun Hunter Sprite.png

Sonic Rush Edytuj

Gunt Huntery pojawiły się tylko na poziomie Huge Crisis. W Sonic Rush są znacznie niższe niż w poprzednich grach. Zmianom uległ również ich wygląd. Podobnie jak wcześniej, po wykryciu gracza zaczną w niego strzelać żółtymi laserowymi pociskami.

Sonic Generations Edytuj

Huntery otrzymały kolejną zmianę wyglądu, tym razem przypominającą bardziej ich projekt z Sonic Adventure 2. Otrzymały tutaj jetpacki, większe ramiona i stopy. Dzięki wprowadzonym ulepszeniom, mogą teraz latać w powietrzu z dużą szybkością. Pojawiają się tylko na poziomie City Escape.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Na poziomie Weapons Bed znajdują się liczne, uśpione Gun Huntery. Nie będą one atakowały gracza, jeśli ten do nich podejdzie, ani nie będą upuszczały Chaos Drives po śmierci. Dodają jednak 100 punktów do licznika po zniszczeniu.
ved
Roboty G.U.N.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki