FANDOM

Gustav Turtle[1] – badnik pojawiający się w grze Sonic Lost World. W wersji na Wii U pojawia się tylko w pierwszym Zonie Sky Road, a w wersji na Nintendo 3DS w pierwszym i drugim Zonie Silent Forest. Wyglądem przypomina żółwia z wielką armatą na skorupie.

Opis Edytuj

Gustav Turtle pojawia się w obu wersjach gry Gustav Turtle, gdzie jego zachowanie jest różne, podobnie jak poziomy na których występuje.

Gustav Turtle Wii

Gustav Turtle strzelający pociskami w Sky Road

W wersji na Wii U, pojedynczego Gustav Turtle można spotkać tylko pod koniec pierwszego Zona Sky Road. Robot stoi nieruchomo na samotnej planetoidzie w powietrzu, czekając na gracza. Planetoida otoczona jest dwoma pierścieniami chmur: górnym i dolnym. Gracz wyląduje na dolnym pierścieniu, a Gustav Turtle uaktywni się. Co jakiś czas będzie unosił swoją armatę w górę i strzelał z niej rakietowymi pociskami. Pociski spadają z góry i zatrzymują się na górnym pierścieniu chmur. Gracz musi szybko wskoczyć w dowolny pocisk, aby odbić go do robota i zadać mu cios. Jeśli tego nie zrobi, pociski polecą w dół i wybuchną, mogąc zadać obrażenia. Gustav Turtle zostanie pokonany po otrzymaniu trzech ciosów. Z każdym kolejnym, pocisku będą ustawiały się w innej konfiguracji, szybciej się zdetonują, oraz będzie ich więcej. Po zniszczeniu robota, na dolnym pierścieni pojawi się spring, którym gracz będzie mógł opuścić chmurę.

W wersji na Nintendo 3DS pojawia się więcej Gustav Turtli, w Zonie pierwszym i drugim Silent Forest. Roboty stoją w miejscu i najczęściej towarzyszą im inne badniki. Kiedy wykryją gracza, zaczną powoli iść w jego stronę, strzelając przy tym pociskami ze swojej armaty. Aby pokonać robota, gracz musi go ogłuszyć, uderzając w głowę Homing Attackiem, lub Flying Kickiem. Następnie należy je ponownie uderzyć, tym razem za pomocą w pełni naładowanego Focused Homing Attacku. Czynność należy powtórzyć trzy razy. Gustav Turtle może być również pokonany dwoma uderzeniami mocy koloru Gray Quake, lub jednym uderzeniem mocy koloru Ivory Lightning.

Przypisy Edytuj

  1. Nazwa w plikach gry (enm_gustav_turtle)