Fandom

Sonic Wiki

Hammer Jump

2822strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Hammer Jump (ハンマージャンプ Hanmājanpu?) – atak wykorzystywany przez Amy Rose w grach Sonic Adventure, Sonic Adventure DX: Director's Cut, a także w serii Sonic Advance.

Opis Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

Hammer Jump jest atakiem, polegającym na wybiciu się w powietrze poprzez uderzenie Piko Piko Hammerem. Aby wykonać atak, Amy musi rozpędzić się do tego stopnia, że pochyli się, wyciągnie ręce za siebie i zacznie trzymać w nich młot. Jeśli gracz wykona Hammer Attack podczas Biegu, Amy uderzy młotkiem w ziemię i wybija się w powietrze, wykonując salto do przodu. W trakcie lotu będzie mógł być wykonany Jump Attack.

Atak pozwala niszczyć przeciwników przy uderzeniu młotem, ale i również wybijać się Amy wyżej i pokonywać większe odległości, a także unikać przepaści.

Sonic Advance Edytuj

Aby wykonać Hammer Jump w Sonic Advance, Amy musi kucnąć i wykonać atak młotkiem. Następnie wybije się ona w powietrze, ale nie będzie mogła zadawać ciosów. Hammer Jump pozwala Amy jeszcze bardziej zwiększyć wysokość jej skoku.

Sonic Advance 3 Edytuj

Hammer Jump może być wykonany w taki sam sposób jak w Sonic Advance. Aby móc wykonać atak, Amy musi być w parze z Knucklesem, przy czym to gracz musi sterować Amy. Atak posyła Amy bardziej do przodu, niż do góry.
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki