Fandom

Sonic Wiki

Hammer Punch

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Hammer Punch (ハンマーパンチ Hanmāpanch?) – atak wykorzystywany przez kolczatkę Knucklesa w grach Sonic Adventure 2, Sonic Adventure 2: Battle i Sonic Rivals.

Opis Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Hammer Punch po raz pierwszy pojawia się po raz pierwszy w grze Sonic Adventure 2, ale tylko w trybie wieloosobowym. Aby móc wykonywać ten atak, gracz musi zebrać 20 pierścieni. Knuckles będzie mógł wtedy wykonać Hammer Punch. Kolczatka podskoczy w górę i po chwili uderzy w ziemię swoją pięścią, wywołując wstrząs. Sprawi to, że postacie stojące na ziemi, lub wspinające się zostaną na chwile ogłuszone i zrzucone ze ścian. Jeśli jednak postać będzie szybować, skakać, lub znajdować się w powietrzu w jakikolwiek inny sposób, to atak na nią nie zadziała.

Sonic Rivals Edytuj

Hammer Punch powraca w Sonic Rivals jako specjalny atak Knucklesa. Aby móc go wykonywać, gracz musi zebrać ulepszenie w kształcie gwiazdki.

Kiedy Knuckles będzie miał ulepszenie, będzie mógł wykonać atak. Kolczatka uderzy wtedy pięścią w ziemię, wywołując w miejscu uderzenia potężny wstrząs, który ogłuszy przeciwnika na chwilę, niezależnie od tego gdzie ten będzie się znajdował.

Metal Sonic może kopiować ten atak, dzięki swojej umiejętności Copycat.
ved
Sonic Adventure 2
ved
Sonic Rivals

Więcej w Fandom

Losowa wiki