FANDOM

Head Slide (ヘッドスライディング Heddosuraidingu?), znany również jako Head Slide Attack (ヘッドスライディング攻撃 Heddosuraidingu Kōgeki?) – umiejętność Amy pojawiająca się w grach Sonic Advance, Sonic Advance 2 i Sonic Advance 3. Zdolność ta polega na wykonaniu wślizgu z wysuniętą do przodu głową. W grach z serii Mario & Sonic oraz Sonic Runners posługuje się nią Vector.

Opis Edytuj

Podczas wykonywania Head Slide postać wyskakuje do przodu z wysuniętą głową. Wraz z przebytym dystansem opada powoli na ziemię i kiedy już wyląduje to przez pewien czas ślizga się na brzuchu dopóki nie wyhamuje. Zdolność pozwala również niszczyć wrogów.

Seria Sonic Advance Edytuj

Sonic Advance Edytuj

Head Slide 1

Aby wykonać Head Slide w Sonic Advance należy wykonać Giant Step i podczas jego trwania przycisk B.

Sonic Advance 2 Edytuj

Head Slide 2

W Sonic Advance 2 Amy może wykonać Head Slide tylko wtedy kiedy jest pod wpływem Boost Mode. Podczas biegu należy wcisnąć B. Head Slide zachowuje prędkość Amy i nie spowalnia jej po wykonaniu. W trakcie wykonywania Head Slide Amy otacza się z przodu zieloną barierą.

Sonic Advance 3 Edytuj

Head Slide 3

W Sonic Advance 3 aby wykonać atak Amy musi być w parze z Cream. W trakcie wykonywania Head Slide Amy otacza się z przodu żółtą barierą. Atak wykonuje się w taki sam sposób jak w Sonic Advance.

Seria Mario & Sonic Edytuj

Mario & Sonic at the Olympic Winter Games Edytuj

Head Slide jest tutaj jednym ze specjalnych ataków Vectora. Pozwala mu zyskać dodatkowy dystans. W wersji na DS trwa o wiele dłużej. Podczas wykonywania Vector otacza się zieloną barierą z przodu. Umiejętność pozwala niszczyć przeszkody i niektórych przeciwników.

Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games Edytuj

Head Slide ponownie jest specjalną zdolnością Vectora, wykorzystywaną głównie podczas konkurencji takich jak np. bieg na 100 metrów.

Sonic Runners Edytuj

Vector Slide

Atak Vectora w Sonic Runners

W Sonic Runners atak podobny do Head Slide jest zarówno atakiem Vectora, jak i wszystkich postaci które zaliczane są do siły. Podczas skoku postać wykonuje szarżę do przodu i kontynuuje atak, dopóki na jej drodze nie skończą się przeszkody.

Ciekawostki Edytuj