FANDOM

Heat Arms (ヒートアームズ?) – mini-boss pierwszego aktu Lava Reef Zone w grach Sonic & Knuckles oraz Sonic 3 & Knuckles.

Opis Edytuj

Heat Arms to robot złożony z dwóch elementów: pierwszym i głównym jest wielka mechaniczna łapa, której palce mogą się zginać. Drugim zaś są dwie macki zakończone kulami, które mogą strzelać małymi pociskami.

Boss Edytuj

Walka rozgrywa się na arenie ze skalnym podłożem oraz wodospadem lawy w tle. Na samym początku walki, maszyna wysuwa swoje macki, po jednej na każdą stronę areny. Gdy macki w pełni się wysuną, lewa wystrzeliwuje 3 pociski, po czym prawa robi to samo. Pociski mogą być odbite dowolną osłoną. Gracz może uderzać macki w kule, aby je zniszczyć. Po czterech uderzeniach, macka zostaje zniszczona. Przyspiesza to walkę, ale nie jest konieczne do pokonania mini-bossa.

Gdy obie macki wystrzelą swoje pociski chowają się, a spod ziemi wysuwa się łapa. Podąża ona za postacią przez krótki czas. Gotowość do ataku łapa sygnalizuje nagłym zatrzymaniem się. Po chwili zgina palce, próbując zgnieść gracza. Pozostawia je zgięte przez kilka sekund, po czym znowu je prostuje i chowa się pod areną, a cały cykl się powtarza. Jeżeli obie macki zostały zniszczone, łapa wysuwa się ponownie.

Uderzenie łapy jest możliwe, gdy palce są zgięte. Wtedy należy wykonać Spin Jump i zaatakować maszynę. Jeżeli w trakcie palce się wyprostują, gracz nie otrzyma obrażeń. Łapa wybucha po 6 uderzeniach i walka kończy się.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mini-Boss

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy ręka próbuje zgnieść Sonica lub Knucklesa dostaje on jedynie obrażenia, zaś gdy gracz jest Tailsem gdy ręka będzie zgniatać Tails zostanie zmiażdżony.
  • Atak głównej maszyny jest podobny do pierwszej fazy Kyodai Eggman Robota.