FANDOM

Heavy Dog – boss w grze Shadow the Hedgehog. Jest to pojazd GUN, pierwowzór robota Blue Falcon.

Opis Edytuj

Heavy Dog jest dużym, okrągłym robotem sterowanym przez żołnierza GUN w kokpicie znajdującym się na przodzie. Wyglądem przypomina poduszkowiec. Heavy Dog posiada dwa segmenty: górny i dolny, które mogą się obracać. Na dolnym segmencie znajdują się silniki odrzutowe utrzymujące Heavy Doga w powietrzu. Na górnym umieszczony jest kokpit, a po jego bokach wyrzutnie rakiet RPG i działo strzelające wiązkami cząsteczek.

Boss Edytuj

Gracz walczy z bossem po przejściu poziomu The Doom. Heavy Dog zatrzymuje Shadowa i Marię, którzy próbują uciec z Kosmicznej Kolonii ARK. Shadow rozpoznaje, że robot jest pilotowany przez żołnierza GUN, który zastrzelił Marię i zamierza dokonać zemsty na żołnierzu. Walka toczy się w kwadratowym pokoju, w którym znajdują się cztery podesty na które gracz może wejść. Gracz jest obserwowany w trakcie walki przez Doom's Eye. W trakcie walki, Heavy Dog będzie odsuwał się od gracza i strzelał do niego rakietami. Jeśli Shadow znajdzie się blisko, Heavy Dog zacznie w niego strzelać bombami, które będą wystrzeliwane w powietrze i zaczną powoli opadać na ziemię i detonować się. Gracz może skakać po tych bombach za pomocą Homing Attacku bez wyrządzania sobie krzywdy. Słabym punktem Heavy Doga są: jego kokpit i wyrzutnie rakiet. Odpowiednia ilość uderzeń w miejsca z wyrzutniami rakiet RPG sprawi, że robot upuści niektóre bronie i gracz będzie mógł je podnieść. Za pomocą wyrzutni gracz będzie mógł namierzyć kolejne segmenty robota (łącznie z jego bombami) i strzelić w nie. Najpotężniejszym atakiem tego bossa jest działo promienia cząsteczkowego. Żołnierz pilotujący robota będzie oznajmiał głośno kiedy zacznie ładować działo. Kiedy je naładuje, zatrzyma się i dookoła robota pojawią się niebieskie cząsteczki. Następnie wystrzeli on dookoła siebie utrzymującą się przez pewien czas falę uderzeniową, która zad graczowi obrażenia. Położenie fali uderzeniowej będzie dostosowane do wysokości na której znajduje się gracz, chyba że Shadow będzie znajdował się nad robotem. Sposobami na uniknięcie tego ataku jest: oddalenie się od robota, lub podskoczenie z wyrzutnią rakiet RPG i zatrzymanie się w powietrzu podczas celowania.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Heavy Dog

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka grana podczas walki z tym bossem jest remiksem utworu granego podczas walki z jednym z robotów GUN z gry Sonic Adventure 2: F-6t, B-3x i R-1/A.