Fandom

Sonic Wiki

Heavy Egg Hammer

2651stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Heavy Egg Hammer (ヘビーエッグハンマー Hebīegguhanmā?) – robot z serii E-1000, pojawiający się w grze Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Heavy Egg Hammer jest udoskonaloną wersją Egg Hammera. Podobnie jak swój poprzednik, jest wielkim szarym robotem, dzierżącym w swoich dłoniach młot. Na głowie nosi dodatkowo czerwono-żółty hełm. Posiada również te same ataki. Jeśli wykryje wrogą drużynę, zacznie powoli kroczyć w jej stronę. Po zbliżeniu się na odpowiednią odległość zacznie wykonywać miażdżące uderzenia młotem lub zacznie obracać swoją bronią.

Heavy Egg Hammer 2.png

Heavy Egg Hammer bez hełmu

Dopóki Heavy Egg Hammer nosi na głowie hełm, nie będzie mógł otrzymać obrażeń od żadnej postaci. Jedynym sposobem na zniszczenie go, jest zadanie mu odpowiedniej ilości ciosów w nieosłonioną głowę, lub wykorzystanie Team Blasta. Aby zrzucić hełm z głowy robota, należy zmusić go do obracania młotem, a następnie, kiedy już skończy, przewrócić dowolnym ciosem. Po tym jak robot upadnie, upuści swój hełm i odsłoni małe, migające światełko, będące jego słabym punktem. Innym sposobem na zrzucenie hełmu jest wykonanie Tornado Jump na głowie robota.

Więcej w Fandom

Losowa wiki