Cudzy1 A robot ninja that uses Asterons as shurikens. Watch out! One swing from his sword will freeze you in your tracks. Cudzy2
Instrukcja do Sonic Mania

Heavy Shinobi (ヘビーシノビ Hebīshinobi?) – robot z serii Hard Boiled Heavy pojawiający się w grze Sonic Mania. Jest to unikatowy wariant Eggrobo w stroju ninja.

Historia Edytuj

W trakcie wydarzeń z gry Sonic Mania, Heavy Shinobi i Hard-Boiled Heavies zostali wysłani przez Eggmana na Angel Island w celu odzyskania potężnego Phantom Ruby. Dzięki jego mocy zdołali wysłać Sonica, Tailsa i Knucklesa do Green Hill Zone. Tam również Eggman zabrał robotom rubin. Heavy Shinobi pojawił się następnie w Press Garden Zone, gdzie zaatakował Sonica i Tailsa. Został jednak przez nich pokonany. Heavy Shinobi pojawił się również w walce z Eggmanem w Titanic Monarch Zone.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Heavy Shinobi to elegancki i nieuchwytny wojownik ninja. Po kontakcie z Phantom Ruby poluzowały mu się śruby, doprowadzając do szaleństwa. Tak jak inni Hard-Boiled Heavies chce krzywdzić Sonica, Tailsa i Knucklesa.

Wygląd Edytuj

Heavy Shinobi sprite

Heavy Shinobi to ulepszony Eggrobo z zielono-czarno-żółtym pancerzem. Nosi na sobie zielony płaszcz. Robot posiada czerwone oczy i głowę w kształcie maski ninja.

Moce i umiejętności Edytuj

Heavy Shinobi jest bardzo zwinny - potrafi wykonywać szybkie i zgrabne skoki w powietrzu, zwijając się przy tym w kulkę. Posługuje się kataną, która zamraża przeciwników przy uderzeniu. Heavy Shinobi rzuca także Asteronami, które pełnią funkcję szurikenów

Transformacje Edytuj

Phantom Shinobi Edytuj

Osobny artykuł: Phantom Shinobi
PhantomShinobi-sprite

Dzięki mocy Phantom Ruby, Heavy Shinobi może dokonać transformacji w Phantom Shinobi. W tej formie przypomina gwiazdę, której ramiona stanowią rozsuwane ostrza. Potrafi latać, co ułatwia mu przemieszczanie się. Może obracać swoimi ostrzami, a także wysuwać je na pewną odległość, aby zwiększyć zasięg swoich ataków.

Boss Edytuj

Heavy Shinobi jest bossem drugiego aktu Press Garden Zone. Walka ma miejsce na arenie ograniczonej z dwóch stron przez blokady. Heavy Shinobi zeskakuje na środek areny, po czym rozpoczyna walkę. Nie należy atakować go kiedy stoi na ziemi, ponieważ będzie wtedy uderzał gracza swoją kataną. Uderzenia miecza nie zadają graczowi obrażeń, ale zamrażają go i unieruchamiają na pewien czas. Heavy Shinobi rozrzuca również Asterony, które wbijają się w powierzchnię. Mogą być zniszczone, zanim dokonają samozniszczenia. Jeśli Asteron sam się zdetonuje, to rozrzuci dookoła swoje kolce, które ranią gracza. Kiedy Heavy Shinobi skacze, należy w niego wskoczyć. Robot straci wtedy równowagę i wyląduje na ziemi, po czym będzie się chwiał. Wtedy można go uderzyć. Boss zostaje pokonany po otrzymaniu 8 trafień.

Heavy Shinobi pojawia się również w walce z finałowym bossem w Titanic Monarch Zone jako Phantom Shinobi.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Hi Spec Robo Go!

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Heavy Shinobi wykorzystuje efekty dźwiękowe z gry The Revenge of Shinobi.
  • Ognista osłona czyni gracza odpornym na zamrożenie przez miecz Heavy Shinobi.