Fandom

Sonic Wiki

Heavy the Robot

2651stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Heavy the Robot badnik skonstruowany przez Doktora Eggmana, który razem z Bombem stanowi zespół Robotnik's Mechanix. Heavy porzucił pracę u doktora na rzecz dołączenia do Chaotix.

Historia Edytuj

Heavy pracował u Doktora Robotnika jako jego czołowy mechanik w Newtronic High Zone. Razem z Bombem postanowił opuścić swojego stwórcę i dołączyć do zespołu Chaotix, aby pomóc Knucklesowi i jego przyjaciołom w powstrzymaniu doktora. Inne źródła podają że ich prawdziwym celem było spowolnienie bohaterów. Niezależnie od ich prawdziwych intencji, Knuckles i Chaotix pokonali Robotnika.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Osobowość Heavy'ego nie jest za dobrze znana. Wiadomo że robot mógł nie być zbyt lojalny względem swojego stwórcy, jeśli rzeczywiście chciał go zdradzić. Natomiast w przypadku gdyby Heavy chciał spowolnić Chaotix, świadczyłoby to o jego odwadze i poświęceniu dla Robotnika.

Wygląd Edytuj

Heavy jest dziwacznym robotem. Składa się z szerokiego tułowia, który przypomina sukienkę. Jego nogi i szyję stanowią sprężyny. Stopy są długimi, metalowymi konstrukcjami. Głowa robota ma kształt dzwonu. Ręce Heavy'ego zaczynają się czarnymi naramiennikami, od których odchodzą szare ramiona, zakończone czerwonymi dłońmi.

Moce i umiejętności Edytuj

Jak sama jego nazwa wskazuje, Heavy jest bardzo ciężki i powolny. Ma tendecję do

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki