Fandom

Sonic Wiki

Hey Ho!

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Sonic & Knuckles
Hey Ho!

Następny boss >>

Hey Ho! to mini-boss w grze Sonic & Knuckles. Walka z nim odbywa się w Mushroom Hill Zone.

Przebieg walki Edytuj

Na początku walki, Hey Ho! pojawia się w prawym górnym rogu areny. Po chwili odlatuje, a gracz musi za nim iść. Po odległości równej kilku drzewom zatrzymuje się w prawym górnym rogu i zaczyna ścinać drzewo za pomocą swojej siekiery. Odcięte części pnia rzuca przed siebie. Gdy zetnie całe drzewo, przelatuje dołem na lewą stronę areny i odlatuje w prawo. Po tym, cały cykl się powtarza. Do pokonania robota wystarczy 6 uderzeń.

Walka jako Knuckles jest nieco trudniejsza, gdyż robot ma więcej ataków. Gdy ścina drzewo, nie rzuca kawałkami pnia przed siebie, ale ciska ja w dół, w kierunku gracza. Ponadto gdy już zetnie całe drzewo, nie leci od razu w lewo, ale przed tym odrzuca swoją głowę w lewą stronę i przelatuje dołem dopiero gdy głowa wróci na swoje miejsce.

Walka w Sonic Jam (Game.com) Edytuj

Walka w Sonic Jam na konsolę Game.com jest dużo prostsza, gdyż robot jest bardzo wolny - rąbie drzewo jedynie raz na trzydzieści sekund. Poza tym, robot jest niżej, więc można go łatwo uderzyć.

W komiksie Edytuj

Hey Ho Archie.jpg

Hey Ho! w komiksie

Hey Ho! pojawia się w komiksie Sonic & Knuckles, który jest luźną adaptacją gry o tej samej nazwie. Był jednym z robotów infiltrujących Angel Island. Gdy natrafił na Sonica i Tailsa na Mushroom Hill Zone, próbował zaatakować ich swoją siekierą, jednak po dwóch nieudanych próbach został zniszczony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki