Fandom

Sonic Wiki

Hidden Base

2636stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure 2
Hidden Base

Następny poziom >>

Hidden Base – dziesiąty poziom Hero Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Miles "Tails" Prower.

Historia Edytuj

Sonic, Tails, Knuckles i Amy spotykają się w pobliżu piramidy Eggmana. Knuckles mówi im, jak widział doktora i Rouge zmierzających do środka piramidy. Drużyna decyduje się przypuścić szturm na bazę Eggmana, wysyłając Tailsa na pierwszy ogień.

Opis Edytuj

Hidden Base przedstawia obrzeża bazy Eggmana wewnątrz piramidy. Gracz porusza się po różnych platformach, aby nie spaść do ruchomych piasków. Jeśli Tails wyląduje w piasku, utonie w nim i nie będzie mógł wyjść.

Podczas przechodzenia poziomu, gracz będzie wysadzał podwyższenia platform, bojlery i kamienne drzwi, blokujące lub uniemożliwiające dalszą drogę, tworzące niekiedy labirynty. Znajdują się tutaj również wysokie komnaty, wypełnione piaskami, w których gracz porusza się za pomocą ciągnących go w górę lin.

Po raz pierwszy w historii Hero pojawiają się roboty z serii E, wypuszczające zwierzęta po zniszczeniu.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Znajdź wejście do Ukrytej Bazy!
  • A-Rank: 14 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 3:15

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 2:50

Za trzecim punktem kontrolnym i znajdującą się za nim wysoką komnatą, gracz natknie się na postument wymagający użycia Mystic Melody, otwierający tajne przejście, za którym ukryta jest droga do zagubionego Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 3 minuty i 30 sekund!
  • A-Rank: 12 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode!
  • A-Rank: 13 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Down in the Base

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki