FANDOM

Ten artykuł dotyczy poziomu w Sonic & Knuckles. Być może szukałeś początkowo usuniętego poziomu z gry Sonic the Hedgehog 2?

<< Poprzedni poziom

Sonic & Knuckles
Hidden Palace Zone

Następny poziom >>

Hidden Palace Zone – piąty poziom w Sonic & Knuckles oraz jedenasty w Sonic 3 & Knuckles. Poziom nie zawiera żadnych badników, składa się z jednego aktu. Następuje po Lava Reef Zone, a poprzedza Sky Sanctuary Zone.

Opis Edytuj

Hidden Palace Zone jest ukrytym w głębi wulkanu Lava Reef pałacem, którego główną częścią jest Ołtarz Szmaragdów. Ponadto znajdują się tu kryształy, kamienne kolumny oraz korytarze i schody. Podłoże pokryte jest wzorami oraz drogimi kamieniami. Ołtarz poprzedzony jest komnatą z mozaikami na ścianach. W tle poziomu widoczny jest Death Egg.

W trakcie historii Sonica/Tailsa, Doktor Eggman wykrada Główny Szmaragd z Ołtarza. Knuckles podejmuje próbę obrony Szmaragdu, lecz zostaje sparaliżowany przez Eggmana. Kolczatka pomaga nowym sojusznikom w pościgu. W historii Knucklesa, poziom nie posiada żadnych przeszkód, a jedyne co robi gracz to dojście i użycie teleportera do Sky Sanctuary Zone.

W Sonic 3 & Knuckles, część poziomu w postaci Ołtarza służy jako miejsce utworzenia Super Szmaragdów i przywracania ich mocy. Dostępna jest poprzez wejście do święcącego w kolorach Szmaragdów wielkiego pierścienia.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Knuckles the Echidna (boss)

Bossem poziomu jest sam strażnik wyspy i Szmaragdów, kolczatka Knuckles. W trakcie walki, używa on wszystkich swoich zdolności. Do jego pokonania wymaganych jest 8 uderzeń.

W innych grach Edytuj

LEGO Dimensions Edytuj

Ta sekcja wymaga rozbudowy. Jeżeli posiadasz informacje na ten temat, rozbuduj ją!

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lava Reef Zone Akt 2/Hidden Palace Zone

Ciekawostki Edytuj

  • Tuż przed teleporterem przenoszącym do okolic areny walki z Knucklesem znajduje się ukryta sekcja dla Tailsa oraz Sonica z Tailsem. Można tam się dostać tylko lecąc. Znajdują się tam wszystkie monitory dostępne podczas gry, tj. Super pierścień, ognista osłona, elektryczna osłona, wodna osłona, nietykalność oraz buty szybkości.
  • Na mozaice widocznej w tle podczas walki z Knucklesem widać Super/Hyper Sonica walczącego z robotem Eggmana, który trzyma Master Emeralda (taka sama jest obok pola walki z Knucklesem w niewielkim odstępie od pierwszej). Jest to nawiązaniem do walki z prawdziwym finałowym bossem w The Doomsday Zone.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki