Fandom

Sonic Wiki

High-Speed Hijinks

2692strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cudzy1.png Enemies move and shoot at double speed. Get to the goal in time! Cudzy2.png
opis gry
High-Speed Hijinks – misja polegająca na dotarciu do mety, lecz przeciwnicy poruszają się i atakują dwa razy szybciej. To zadanie występuje na trzech poziomach (dwa razy gramy nowoczesnym Soniciem, jeden raz - jako klasyczny Sonic) w Sonic Generations.

Sky Sanctuary (akt 2) Edytuj

High Speed Hijinks (Sky Sanctuary).jpg

To piąta i ostatnia misja aktu drugiego poziomu Sky Sanctuary. Naszym zadaniem jest dojście do mety, ale na naszej drodze stoją niektóre przeszkody, a także roboty, które musimy szybko pokonać, nim one to zrobią. Dla ułatwienia zadania wskakujemy na chmurki. By zdobyć rangę S, trzeba przejść tą misję w mniej niż 1 minutę i 30 sekund.

City Escape (akt 2) Edytuj

High Speed Hijinks 2 (City Escape).jpg

To czwarta i przedostatnia misja aktu drugiego poziomu City Escape (poprawna nazwa to: High-Speed Hijinks 2). Naszym zadaniem jest dojście do mety, ale na naszej drodze stoją niektóre przeszkody (m.in. płomienie ognia), a także roboty, które musimy szybko pokonać, nim one to zrobią. By zdobyć rangę S, trzeba przejść tą misję w mniej niż 1 minutę i 20 sekund.

Seaside Hill (akt 1) Edytuj

High-Speed Hijinks (Seaside Hill).jpg

Jest to czwarta i przedostatnia misja aktu pierwszego poziomu Seaside Hill. Naszym zadaniem jest dojście do mety; robimy to też pod wodą, po drodze zbierając bąble powietrza. Skaczemy na platformy dla ułatwienia misji oraz wskakujemy na armaty, które nas wystrzelą dalej; ale na naszej drodze stoją niektóre przeszkody, a także roboty, które musimy szybko pokonać, nim one to zrobią. By zdobyć rangę S, trzeba przejść tą misję w mniej niż 1 minutę i 30 sekund.

Ciekawostka: Edytuj

  • Akcja tej misji zaczyna się nocą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki