Fandom

Sonic Wiki

Hopping Egg Vulcan

2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic Chaos
Hopping Egg Vulcan

Następny boss >>

Hopping Egg Vulcan (ホッピング・エッグバルカン Hoppingu Eggubarukan?), znany również jako Bouncy Boss RobotMistrz Robot, a także boss poziomu Sleeping Egg Zone w grze Sonic Chaos.

Opis Edytuj

Hopping Egg Vulcan jest robotem zbudowanym na wzór Doktora Eggmana. Posiada głowę o podobnym kształcie, a także jego wąsy i okulary. Ciało ma okrągły kształt i wystają z niego dwie lufy strzelające pociskami. Robot nie posiada rąk, a zamiast nóg ma zamontowaną duża sprężynę, która pozwala mu odbijać się od ziemi.

Boss Edytuj

Egg Vulcan.png

Walka z bossem

Walka toczy się pod koniec krótkiego, trzeciego aktu Sleeping Egg Zone.

Hopping Egg Vulcan zeskoczy z góry i wyląduje na ziemi, na krawędzi pola walki (wersja na Game Gear), albo na środku (wersja na Master System, gdzie można sobie ułatwić walkę stając za plecami robota). Hopping Egg Vulcan będzie wtedy odbijać się od ziemi, strzelając w gracza pociskami ze swoim dział. Czasami będzie wyskakiwał wysoko w górę i znikał na jakiś czas. Po chwili będzie szybko opadał na ziemię, próbując zgnieść gracza swoją sprężyną. Aby go pokonać, gracz musi skakać po jego głowie. Najłatwiej jest to zrobić, skacząc w robota od tyłu.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Hopping Egg Vulcan

Więcej w Fandom

Losowa wiki